| לפני מספר ימים רכשתי מדחס מזגן לאחר ששכן שלי שהוא בעל מקצוע ,העריך כי המדחס נהרס ויש להחליפו, יום למחרת רכשתי מדחס יחד עם שכני והוא פתח את מסגרת המזגן וגילה כי המדחס הישן שלי תקין ואין צורך להחליפו בחדש. יום למחרת חזרתי לבעל החנות שממנו רכשתי את המוצר ע"מ להחזירו,אך בעל החנות סירב לקבל חזרה את המדחס ולא היה מוכן להחזיר את כספי חזרה(1514 ש"ח), הוא הצביע על שלט שהיה קיים בחנותו כי מדיניות החנות שאין אפשרות להחזיר מדחסים ומנועים מיוחדים, הסברתי לו כי לא היה לי צורך במוצר והוא חדש,אך בעל החנות עדיין בשלו.. הסברתי לו גם כי ישנו חוק אשר מאפשר לצרכן להחזיר מוצר תוך 14 יום באם הלקוח מתחרט,אך הוא לא היה מוכן להקשיב. יצאתי מהחנות מעוצבן ומרוגז,לקחתי את החשבונית והשארתי את המדחס בחנות ואמרתי לו כי אני הולך לתבוע אותו בתביעות קטנות. האם יש לי עילה לתביעת כספי חזרה?
|