| שוב שלום,אדגיש רק, אינני מנהל האתר,בכל מקרה כדאי להמתין לתגובת עו"ד מנהל האתר.
אתחיל מהסוף,זכותך המלאה והחוקית לקבל חשבונית, דרשי זאת שוב בכתב ואם לא פני למועצה לצרכנות, נראה שמנסים להתישך למרות שידוע להם שהם חייבים לשלוח לך מסמך זה.
האם אישרת את הזמנתך במייל חוזר? אם כן,גם זו סוג של אסמכתא.
דבר נוסף, לא ברור מתי בוצעה נסיעתך,צייני שוב את התאריכים ,קיים פרט לא תקין במכתבך(ביצעת ב-23.8 נסיעה ל13.8-17.9 ?..)?
אם היית מכירה את חוק הביטול היית מצמצמת לך נזקים .
דבר נוסף, קיימת תחרות גדולה בשוק הנסיעות, לגיטימי ומאד מקובל
שהמחיר ששילמת זהה ולעיתים יקר\זול באחוזים רבים לעומת נוסע
בחברה אחרת או אפילו באותה חברה,למילה זו קוראים תחרות.
על פניו,לא נראה שיש הונאה אלא מכירה ממולחת של נציג.
בכדי לקבל החלטה האם כדאי לפנות הלאה( בנסיבות הקיימות הנ"ל לדעתי לא כדאי להסתכן בפניה לתביעה,אין לך דיי ראיות או עילה של ממש).
לדעתי, לנסח מכתב,לפרט בו את כל השתלשלות העניינים, כולל נושא החשבונית, לציין שאת מבקשת הסבר מפורט היות ואת מרגישה מרומה, להפנות זאת למחלקה לפניות הציבור של החברה( בררי את משרדי החברה ,לפנות רק אליהם, פניה למנהך הנוכחי לא תביא עימה פתרון).
ולהמתין לתגובתם.
הנושא לדעתי ייסגר במשלוח חשבונית וייתכן בהנחה עתידית , לצערי קשה לי להאמין שתזוכי.
תתחילי טיפול בדרך זו ורק מול אנשי קשר אחרים.
בהצלחה.
|