| ברצוני לדעת אם יש לי עילה להגשת תביעה או תלונה כנגד החברה וההתנהלות הרשלנית שלה:
זה כבר 3 חודשים שאני מנהל מאבק כנגד חברת אורנג' על חיובים מוטעים ואתן דוגמאות:
1. תשלום על חבילות במשך כמה חודשים בלי ידיעה והסכמה מצידי להשתמש בחבילות אלו. (החבילות שתווספו לחשבוני היו לאחר שהחזרתי את הפלאפון מתיקון ובטעות הם הפעילו לי את החבילות.)
2. חיובים על שימוש אינטרנט בחו"ל שכמובן לא היה שימוש כזה.
3. זיכויים חלקיים: הובטח זיכוי מסויים ובסוף "בטעות" הם מזכים סכום פחות.
4. חיובים חד פעמיים שלא אמורים להתבצע לדוגמת חיוב על שיחות בתוך המשפחה למרות שבחוזה שיחות אלו אמורות להיום חינם.
5. התעלמות מבקשתי להוספת חבילה מסויימת, ורק כאשר זיהיתי זאת הסכימו להחזיר את הסכום רטרואקטיבית.
6. המקרה הכי חמור לדעתי: בנק' שירות, שיניתי את תוכנית התעריפים שלי ונציג השירות לא טרח לעדכן אותי שברשותי חבילת SMS שכעת מייקרת לי את עלות שליחת הSMS שלא לדבר על העלות שעולה החבילה כל חודש.
כמובן שבמהלך ה3 חודשים הנ"ל אורנג' הסכימו להחזיר לי את הסכום המדוייק המגיע לי בסך 720 שקלים.
אורנג' לא התווכחו עם טענה אחת שלי אלא שיבחו אותי על עירנות יוצאת דופן בנוגע להבנת החשבוניות שלהן, זאת בעוד שהם לא יודעים את כמות השעות שהשקעתי במעבר על חשבוניות העבר וההווה כדי לברר את הסכום המדוייק המגיע לי.
ברצוני לדעת אם יש לי עילה להגשת תביעה או תלונה כנגד החברה וההתנהלות הרשלנית שלה - לא בגין הסכום הנקוב כי זה כבר הובטח לי חזרה, אלא בגין הזמן הרב כ-30 שעות לערך של מעבר על חשבוניות ושיחות עם נציגי שירות.
תודה רבה!!! לכל מי שיעזור לי.
חג שמח
|