| שלום,
אני מטפל בסוג הפניות הללו בחב' תיירות, קחי את תגובתי כהמלצה בלבד.
על פניו, מקרה זה, הוא מקרה קלאסי להפעלת ביטוח רפואי, לשם כך נועד ביטוח רפואי, הבעייתיות מתחילה ברגע שאין...
המלצתי שלי אלייך, להעביר מכתב מסודר לחב' הנסיעות, בצירוף מסמכים רפואיים והלגיש בקשה להקלה בדמי ביטול.
אם היה ידוע לחב' הנסיעות מראש על ביטול הזמנתך, ייתכן והיא הצליחה למכור את המקומות( הטיסה) ולבטל את המלון( אם הוזמן , בד"כ לא בעיה לבטל מלון אם חב' הנסיעות מתאמצת) ובכך תוכלי לבקשם לקבל החזר היות והנזק הופחת.
ללא קשר, הינך היית רשאית לבטל את הזמנתך ע"פ חוק, ובתנאי, שהודעת על הביטול לא יותר מ-14 יום מיום הזמנתך, ונשארו לפחות 2 ימי עבודה עד הנסיעה.
אני חושב שפניה לביהמ"ש אינה תביא עימה תוצאה שתרצה אותך ולכן אני חושב שמקרים מהוסג הנ"ל כדאי ללנסות לתפור בצורה "לפנים משורת הדין".
מאחל רפואה שלמה
|