| חברת 012-Smile-אינטרנט-זהב קבעה עמי מועד מראש לתמיכה טלפונית עם טכנאי. הכוונה שהיה עליי לחכות בבית לטלפון מאחראי טכנאים מיוחד, על-מנת שאוכל לטפל בבעיה ביחד עמו, שכן מקור הבעיה הוא בצד השירות ולא אצלי בבית. החברה לא התקשרה במועד, ולא התקשרה לאחר מכן על-מנת לקבוע מועד חדש. הם התקשרו יומיים וחצי מאוחר יותר, בהפתעה, על-מנת לטפל בבעיה.הם הסכימו אותי שלא חזרו אליי כפי שנקבע מראש.המקרה חזר על עצמו כ-3 פעמים במהלך שבועיים.האם ניתן להקביל את האירועים הנ"ל לאי-הגעת טכנאי במועד שנקבע? הפיצויים במקרה של אי-הגעת טכנאי הם 300 או 600 ש"ח, בהתאם למשך האיחור.
|