אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ספק סלולר שלא מיידע את הלקוח על בעיות קליטה

  • שרות שלא מסופק בהתאם לחוזה עם אורנג'
    שרית | 02/09/2009 14:14

    שמי שרית ואני גרה ברמת הגולן , עברתי מפלאפון לאורנג' לפני כחצי שנה ומאז יש המון בעיות קליטה, ניתוקים(שאני חוזרת אליהם), חוסר קליטה וכדומה. יש לי עסק שמפסיד הרבה בגלל חוסר הקליטה. הגיע בודק של אורנג' שאישר שאין קליטה באזור. אז איך מוכרים שרות כשיודעים שיש בעיות באזור?. הם עושים בעיות בבקשת הביטול. יש עילה לתביעה? תודה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ספק סלולר שלא מיידע את הלקוח על בעיות קליטה
      עו"ד אפי אהרונוב | 02/09/2009 23:16

      ערב טוב שרית, אינך הראשונה המעלה בפניי טענה כזו כנגד ספק שירותי טלפון סלולרי. באם אין לתופעה הזו אינדיקציה ברורה בחוזה הרי שלעניות דעתי מדובר בהטעייה ויש מקום לתביעה ויתכן שאף לתביעה ייצוגית. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק