| אחרי שהאכלתי את בני משפחתי וילדי הקיטנה, בניהולי, מככר הלחם מצאתי בפרוסה האחרונה תולעת בתוך הלחם.
התקשרתי לשרות לקוחות החברה 9:30 . נאמר לי לשלוח את המוצר בדואר, אינני יכולה לעשות זאת (קייטנה בביתי) לכן אחרי בקשות חוזרות מצידי נענתה המוקדנית לשלוח לביתי נציג.
המחשבה על התולעת בפריזר גרמה לי בחילות כל היום.
לא יצרי איתי קשר. לכן, בשעה- 19:00 דברתי עם נציג נוסף ביוזמתי.
עברו 24 שעות מרגע פנייתי. התקשרתי שוב ונדדתי בין שלוחה לשלוחה בלי מענה.
לבד מהגועל והבחילה אני מרגישה מרומה ואף מבוזה מהיחס המזלזל והמעליב.
צילמתי, עד כמה שיכולתי את הפרוסה.
מה עלי לעשות?
|