שלום רב ברצוני לשאול שאלה על אירוע שקרה. במסגרת ביצוע שיפוץ הוזמנו מחברת נירלט 30 פחי שליכתא בגוון מסוים. יום לפני הביצוע הגיעו הפחים ונבדק על ידי שיש התאמה בין ההזמנה לגוון שרשום על המדבקה של הפחים ואכן היתה התאמה. עובדי השליכתא החלו במלאכת הצביעה של השליכתא ומיד בהתחלה ראיתי שיש פער בין הגוון שהוזמן לגוון שהגיע. הכובד שביצע את השליכתא יצר קשר עם הסוכן של נירלט שדרכו הוזמנו הצבעים וטענו כי יש שינוי בגוון ולא נראה להם שזה הגוון. הסוכן ציין בפניהם שיש להמתין יומיים שלושה לקבלת הגוון האמיתי וכך עשינו. באותו היום סיימו את מלאכת השליכתא בכל הבית שהרי חייבים לבצע את העבודה "במכה אחת". כשהורידו את הפיגומים ראינו שהגוון אכן לא מתאים והתקשרנו שוב לסוכן באותו היום אחה"צ שטען שוב שיש להמתין יומיים שלושה לקבלת הגוון האמיתי. מאחר ותחושתי היתה שיש פה תקלה נסעתי למפעל נירלט בניר עוז על מנת לעלות את הטענה ושיפתחו בבדיקה. למפעל לא נתנו לי להיכנס וביקשתי שיחזרו אליי ואכן חזרה אליי מנהלת אבטחת איכות של המפעל שהחלה לטפל בנושא וקיימנו שיחה משותפת איתה ועם הסוכן. כבר באותו היום קבעו איתי פגישה למספר ימים קדימה ונציג שהגיע מהמפעל אליי הביתה ציין כי יש אכן תקלה ואכן זה לא הגוון שרשום על הפחים. האם במקרה הזה יש עילה.... אשמח לקבל ייעוץ בנושא.
|