| שלום רב,
הזמנתי מקרר מדגם חדש דרך יבואן (בסביבות 12,000 ש"ח).
בפעם הראשונה שקבעו איתי להביא את המקרר ולקחתי חצי יום חופש התקשרו כמה דקות לימים וטענו שבשל "תקלה" יאלצו להגיע יום אחר.
אוקיי...
מאוחר יותר הביאו את המקרר לביתי. שמתי לב אחרי יומיים שיש נזילות רציניות במקרר. באו והתברר שקיים פגם במדחס.
פעם שלישית הביאו לי מקרר חדש, וכשהעלו אותו הביתה התברר כי היו לו מכות יבשות בדפנות הימניות. סירבתי לקבל אותו והם לקחו אותו חזרה.
בין לבין שלחתי להם מכתב בו דרשתי לקבל מקרר תקין + פיצוי בעבור אובדן ימי עבודה+ הוצאות אוכל שהתקלל+ עגמת נפש.
בפעם השלישית שבאו קיבלתי סוף סוף מקרר תקין.
השאלה האם אני יכולה לתבוע בגין ההוצאות שנגרמו לי ? אובדן שני ימי עבודה, אוכל שנזרק לפח, אובדן אפשרות למכור את המקרר הישן שהיה לי (היה קונה אבל נאלצתי לבטל את העסקה), וכן עגמת נפש (אני ובעלי אישה מבוגרת וכל הסיפור עלה לנו בבריאות, המון שיחות טלפון, צעקות וכו')
תודה רבה,
אביבה
|