| שלום,
לפני כחודשיים היינו בסניף של חברת מאיר המהיר למוצרי קרמיקה.
ישבנו שם במו"מ על עסקה מאד גדולה, קיבלנו הצעת מחיר וכדי "להבטיח" את המחיר התבקשנו לתת צ'ק פיקדון ע"ס 10000 ש"ח ולהחזיר תשובה במידה ואנו מעוניינים בעסקה עד 48 שעות תוך הבטחה כי במידה ונחליט לא לבצע את העסקה לא יבוצע שימוש בצ'ק.
לאחר יום הודענו למאיר המהיר כי אין ברצונינו להמשיך ולבצע את העסקה, מנהלת התצוגה התחייבה כי יקרעו את הצ'ק כפי שהובטח לנו ושאין צורך שנגיע (אנו מתגוררים רחוק ממקום החנות).
לפני כארבעה ימים קיבלנו תדפיס מהבנק שמראה כי הצ'ק נפרע.
התקשרתי לחנות שם דיברתי עם מנהלי החנות שמושכים אותי כבר 4 ימים בתירוצים שונים למה לא מופקד לי חזרה הכסף כמו: יש לחכות למנהל החשבונות והיום התירוץ הוא שלמנהל הראשי "יש הרבה דברים על השולחן" וזה ייקח עוד כמה ימים (לקבל כסף שהוא שלי ולא קיבלתי עבורו תמורה!)
אני מבזבזת זמן, אנרגיה והדבר גורם לי לעגמת נפש מרובה.
מה ניתן לעשות? האם יש קייס לתביעה גם אם יוחזר הכסף?
תודה רבה!!!
|