| שלום רב,
הזמנתי סלון חדש, וזמן ההספקה הוא 45 יום משוער (לא ימי עסקים). ההזמנה שולמה במלואה:
שיק מזומן, ועוד 4 שקים דחויים. עד עכשיו נפרעו 2 שקים מתוך ההזמנה, והחברה מאחרת כבר
כמעט ב-10 ימים, ועם הכל יהיה בסדר אז ביום שני הקרוב אקבל את הסלון, 15 ימים באיחור
(ולפני שהשיק ה-3 ייפרע). החברה מסרבת לפצות על האיחור:
1. האם מגיע לי פיצויי על הפרת ההסכם בינינו?
2.האם עומדים לרשותי אמצעים לתבוע מהם את אי עמידתם בהסכם?
|