אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

הטעייה ע"י מכון הכושר

  • הקפאת מנוי בחדר כושר
    שיר | 12/08/2009 16:18

    שלום, אני נרשמתי לרשת הולמס פלייס לתקופה של 6 חודשים, ויצאתי לחופשה בחו"ל של 3 שבועות. ביקשתי להקפיא את המנוי, אמרו לי שאין בעיה רק אני צריכה להגיע באופן אישי למכון. מכיוון שלא יכולתי להגיע לפני הנסיעה לשם שוב, הם אמרו שיעשו לי את ההקפאה רטרואקטיבית לאחר שאחזור. בנוסף שלחתי להם פקס עם התאריכים שאני מעוניינת להקפיא את המנוי. עכשיו שחזרתי הם טוענים שרק מי שנרשם לשנה יכול להקפיא את המנוי שלו וגם זה רק לתקופה של שבועיים, ולכן לא מגיעה לי ההקפאה. לאחר ויכוח, ביקשתי ביטול של המנוי, ואמרו לי שלא ניתן להפסיק את המנוי משום שחתמתי על חוזה. כשהגעתי הביתה בדקתי שוב את החוזה ובו כתוב: 10. רק מנויים לתקופה העולה על 3 חודשים זכאים: להקפיא את המנוי ללא תשלום למשך שבועיים בכל שנת חברות, וכן לבקש הקפאת המנוי לתקופה שלא תפחת מ-10 ימים ולא תעלה על 3 חודשים ע"פ אישור בכתב ומראש מהנהלת המועדון. לגבי ביטול מנוי לא כתוב שום דבר שרלוונטי למנוי של 6 חודשים. מה ניתן לעשות?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • הטעייה ע"י מכון הכושר
      עו"ד אפי אהרונוב | 12/08/2009 23:17

      ערב טוב שיר, ע"פ נוסח החוזה את זכאית לזיכוי על שבועיים וזכותך לדרוש זאת. בנוסף, את יכולה לדרוש פיצוי על ההטעייה הכפולה כלפיך: לפני הנסיעה ואחריה. כדאי לנסח זאת בכתב ורצוי באמצעות עו"ד. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק