| שלום,
אני נרשמתי לרשת הולמס פלייס לתקופה של 6 חודשים, ויצאתי לחופשה בחו"ל של 3 שבועות.
ביקשתי להקפיא את המנוי, אמרו לי שאין בעיה רק אני צריכה להגיע באופן אישי למכון. מכיוון שלא יכולתי להגיע לפני הנסיעה לשם שוב, הם אמרו שיעשו לי את ההקפאה רטרואקטיבית לאחר שאחזור. בנוסף שלחתי להם פקס עם התאריכים שאני מעוניינת להקפיא את המנוי.
עכשיו שחזרתי הם טוענים שרק מי שנרשם לשנה יכול להקפיא את המנוי שלו וגם זה רק לתקופה של שבועיים, ולכן לא מגיעה לי ההקפאה.
לאחר ויכוח, ביקשתי ביטול של המנוי, ואמרו לי שלא ניתן להפסיק את המנוי משום שחתמתי על חוזה.
כשהגעתי הביתה בדקתי שוב את החוזה ובו כתוב:
10. רק מנויים לתקופה העולה על 3 חודשים זכאים: להקפיא את המנוי ללא תשלום למשך שבועיים בכל שנת חברות, וכן לבקש הקפאת המנוי לתקופה שלא תפחת מ-10 ימים ולא תעלה על 3 חודשים ע"פ אישור בכתב ומראש מהנהלת המועדון.
לגבי ביטול מנוי לא כתוב שום דבר שרלוונטי למנוי של 6 חודשים.
מה ניתן לעשות?
|