אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תביעה קטנה בגין השתהות בתיקון מוצר פגום

  • אחריות למוצרים פגומים
    זיו | 06/08/2009 16:10

    שלום רב לפני למעלה מחודש וחצי הבחנו בקרע רציני בתפר הבד של הכיסוי של הסל-קל לרכב. מיד ניגשנו לחברה שאמרה לנו שזה בגדר האחריות והם יתקנו זאת ויחזירו את הכיסוי תוך שבועיים. עד היום, קרי חודש וחצי, לא החזירו לנו את הכיסוי מאלף ואחת סיבות. בנתיים אין אנו יכולים לנסוע עם הבן שלנו היות ולא ניתן להניח אותו על סל-קל ללא כיסוי. אנחנו דוחים המון נסיעות אם בכלל ובנסיעות שאנחנו מחוייבים לנסוע עם התינוק אנחנו מניחים אותו על ערמה של סמרטוטים כדי שיהיה לו נוח. האם יש כאן עילת תביעה קטנה? מכוח מה? האם מחוק האחריות למוצרים פגומים? האם מכוח אי החזרת ציוד בזמן? אשמח לקבל עצה בנושא

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • תביעה קטנה בגין השתהות בתיקון מוצר פגום
      עו"ד אפי אהרונוב | 06/08/2009 20:47

      ערב טוב זיו, ככלל, תביעה קטנה מיועדת לאנשים מן הישוב ועל כן אין צורך לדקדק בעילות המשפטיות אלא לתאר את הרקע העובדתי המצמיח לטענתך זכות לפיצוי (אגב, למעשה גם בכתבי תביעה 'רגילים' הנכתבים ע"י עו"ד אין חובה לציין את עילות התביעה, למעט חריגים). במקרה זה נגרמו לכם עגמת נפש, בזבוז זמן וכו' מעצם האיחור. כיון שמדובר בטיפול הכלול באחריות שהיא חלק מהסכם ההתקשרות עמכם, והחברה לא עומדת בכך, הרי שיש כאן הפרת חוזה ההתקשרות עמכם. יש מקום לתביעה בגין עוגמת הנפש. כדאי לשקול קודם את האפשרות לפנות אל החברה בצורה מסודרת ולדרוש פיצוי בטרם מגישים תביעה שהגשתה כרוכה בבזבוז זמן נוסף. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק