| איני יודעת אם זה המקום אך אנסה בכל מקרה..
קניתי תנור לפני כשנה וישנה בעיה בלהבות מאז שקניתי, אך דחיתי את הטיפול במוצר כל פעם, לפני כחודש החלטתי להתקשר ולהזמין טכנאי במיסגרת האחריות. כאשר הטכנאי הגיע הוא בדק את הלחץ בתנור ואמר שהוא גבוה מהרגיל, למרות שהמכשיר שלו היה לא תקין ונפל אצלי בבית ונשבר. הזמנתי טכנאי של "פז גז" הוא בדק והראה לי שהלחץ תקין והבעיה היא בחלק בתנור עצמו, תקשרתי לחברה ואמרתי להם שצריך להחליף את החלק ואמרתי להם שהטכנאי שלהם טעה והלחץ בסדר, לקחתי יום חופש והטכנאי הגיע שוב והפעם עם חלקים לא מתאימים התקשרתי לחברה אמרתי להם שהחלקים שהוא בא איתם לא תואמים והם קבעו שוב טכנאי הוא שוב פעם הגיע ושוב לקחתי יום חופש ושוב הוא לא הגיע עם חלקים מתאימים.
השאלה שלי היא, מה אני עושה במצב כזה, האם אני יכולה לתבוע ולקבל החזר על הימי חופשה שהלכו לי?
|