| לפני כ-3 חודשים נולדה לי תינוקת.
הזמנו מיטה לתינוקת - מייד בקבלת המוצר זיהינו שאחד מהחלקים פגום,
לאחר כחודש וחצי ש"רדפנו" אחרי החנות קיבלנו סוף סוף את החלק החדש, לאחר יום שמנו לב שגם הוא פגום.
מאז אנו ממשיכים לרדוף אחרי החנות.
הבעיה היא שאנו פשוט לא זוכים לשום יחס- כבר התקשרנו גם לסניף הראשי, כל פעם אומרים לנו שהנושא ידוע להם, ואומרים לנו שיתקשרו אלינו לעדכן אותנו - אך פשוט אף אחד לא מתקשר-
חוסר יחס וזלזול מוחלט.
אודה לעזרתכם-
כיצד אתם ממליצים להמשיך מכאן ולהפסיק את ה"פארסה" שכבר נמכשת שלושה חודשים-
אני רוצה:
1) סוף סוף לקבל חלק תקין
2)לקבל פיצוי כספי מתאים על הזמן שבוזבז ועל היחס המשפיל
תודה
שגיא
|