אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תביעת חברת הכבלים

  • חברת הוט-- רשלונות,דרישה להחזר כספי
    יפעת | 30/07/2009 14:06

    באוגוסט 2004, התחברנו למבצע של כל החיים במחיר של 120 ש"ח ל-3 חבילות כול חבילה נוספת ב- 50 אחוז, בדצמבר האחרון קיבלנו מכתב שהמצבע נגמר בינאור התקשרתי לשירות הלקוחות דיברה עם נציגה שבהתחלה אמרה שהמבצע לשנתיים בלבד ושהוא אכן נגמר, התעשקתי ואמרתי לה שזה מבצע ללא פג תוקף, היא ביררה עם נציג בכיר- ואמרה לי שזה נכון, שזה מבצע לכל החיים- ושהיא תעדכן את זה במנוי. (עליי לציין שאחותי משלמת את חשבון הכבלים) במאי מתקשרים לאחותי ואומרים לה שזכינו בכל החבילות פתוחות ושזה יהיה תקף לשנתיים, וזה מתנה!!! אחותי אמרה סבבה, כששמעתי את זה הבנתי שמשהו לא תקין לא יתיכן שכל החבילות יהיו בעלות של 120 + בחודש..ומכאן התחילה משכת יסוריים!!! הסתבר שהם העלו את תעריף מעל 250 ש"ח בחודש בעקבות השיחה שדברו עם אחותי היא בעצם התחייבה ללא ידעתה ל-שנתיים, הא שכחתי לציין שמשום מה חשבוניות הכבלים לא הגיעו אלינו, הגיעו חשבונות הטלפון והאינטרנט, בשירות אמרו שהחשבוניות חזרו אליהם... מעניין... התקשרתי לשירות הלקוחות ודרשתי החזר כספי, וניתוק מהוט!!! כמובן שכל התהליך היה ארוך מאוד ומייגע, השארתי הודעות ולא חזרו, אמרו שיעברו לבכיר ושחכו לחזור אליי, בקיצור רשלנות לאורך כל הדרך העבירו אותי לשימור שם ניסו לשכנע אותי בהצעה של מחיר מאוד אטרקטיבי, אבל כמובן ללא החזר, התעקשתי להתנתק וביקשתי החזר הנציגה אמרה לי שמי שמנתק אותי יוכל לטפל בהחזר שמגיע לי, הגיע המנתק ניסה להציע לי מחיר אטרקטיבי, סירבנו, ביקשתי החזר הוא אמר שזה לא מולו אלא מול שירות הלקוחות...בזמן הניתוק התקשרו אלי שוב מהוט והציעו לי חבילות אטרקטיביות---מה הם חושבים שזה מצחיק כל הסיפור הזה??? ושוב יצרתי קשר עם השירות וכבר נאמר לי שאני לא לקוחוה שלהם ושהם לא יכולו לעזור לי....ושוב להמתין לבכיר ושוב...חזרה אליה מנהלת שירות לקוחות וניסתה לעזור לי עם השיחה מול הנציגה שלהם--היא אמרה שהשיחה לא נמצאה ושאין אפשרות לזכות אותי, מדובר על זיכוי של 500 ש"ח ומעלה זה ממש ביזיון שנציגה אומרת לך משהו ומבטיחה לך שהענין טופל וסגור, ואז אתה צריך לעבור משכת יסורים אני מעונינת להגיש נגדם תביעה, אשמח ליעוץ תודה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • תביעת חברת הכבלים
      עו"ד אפי אהרונוב | 30/07/2009 23:10

      ערב טוב יפעת, בראש ובראשונה יש לקרוא היטב את הסכם ההתקשרות שלכם עם החברה ולפיו לבחון את ההתנהלות שלה לאחר מכן. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני ביטוח 25/04/2024 | 15:09 האם הצתה של רכב ע''י ילד קטן מזכה ב... האם חברת ביטוח יכוחה לדחות תביעה של רכב שנשרף  בטענה ששרפת רכב שבוצעה ע''י ילד קטן הרי היא כ...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 25/04/2024 | 14:37 סחר מרחוק השאלה בנושא סחר מרחוקקניה באינטרנטבאמצעי תווי קניהיש פטור מהחזר כספי?ניתן לתת רק זיכוי?
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 24/04/2024 | 23:55 אחריות המוכר vs. תחזוקת הקונה שלום,האם בשנות האחריות (אחרי שנות הבדק), אי טיפול בדירה לפי הוראות התחזוקה והשימוש בחוברת שנמסרה ...
  • פורום ביטוח לאומי 24/04/2024 | 23:44 נכות כללית בזמן מאסר שלום האם ממשיכים לקבל בצורה רגילה נכות כללית בזמן מאסר מבלי לעדכן כלום בביטוח לאומי.מפסיק לעבוד ו...
  • פורום דיני עבודה 24/04/2024 | 12:35 aaaa aaaa
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק