אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

התנהלות חברת הסלולר

  • התנהלות לא תקינה של חברת פלפון
    תמר | 28/07/2009 19:03

    סוכן מכירות של חברת פלפון הגיע אל ביתי ושכנע אותי ואת אמי לעבור ולנייד את המספרים שלנו מחברת אורנג לחברת פלפון. הנציג טען כי עד 14 ימים נוכל לבטל את העסקה ללא כל בעיה ועל כן הסכמנו לחתום כבר באותה הפגישה על כל הטפסים הרלוונטיים והנציג א השאיר לנו שני מכשירים חדשים ארוזים. הפגישה נערכה ביום חמישי והוסכם עם הנציג כי הניוד של המספר יושלם רק ביום ראשון שלאחר מכן, כאשר הנציג ישוב לביתנו ויפעיל עבורנו את המכשירים החדשים. ביום ראשון שלאחר מכן קיבלנו הודעה מאורנג כי הניוד של מספרנו החל מבלי שידענו ובמידה ואכן נעבור לפלפון נקבל קנס גדול. להאחר התלבטות החלטנו להשאר בחברת אורנג, התקשרנו לנציג המכירות של פלפון וביקשנו לבטל את העסקה ולעצור את הניוד שהתחיל בטרם העת. נציג המכירות אמר שאין בעיה והניוד ייעצר, הדגשנו שאנו לא רוצות שהניוד יושלם כי אז נישאר ללא קו. למרות הדברים שאמר הנציג, הניוד הושלם. לאחר שהניוד הושלם עשינו ניוד חזרה אל אורנג אך כעת חברת פלפון טוענת שהיינו לא בסדר כי ביצענו ניוד חזרה לפני שהם ביטלו לנו את העסקה והם לא מוכנים להשיב לנו את הטפסים ולקחת את המכשירים שלהם ששוכבים ארוזים אצלי בבית. ברצוני להדגיש כי פלפון החלו את הניוד מבלי לומר לנו, לא כפי שהוסכם ביננו לבין הנציג שהגיע לביתנו, כמו כן, כשביקשנו לעצור את הניוד, הנציג אמר שהוא יעצור את הניוד והוא לא עשה כך. האם חברת פלפון יכולה כעת לתת לנו קנס על הניוד חזרה לאורנג? באיזה חוק עליי להיעזר כדי למצוא תשובות למצב סבוך זה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • התנהלות חברת הסלולר
      עו"ד אפי אהרונוב | 29/07/2009 17:37

      שלום תמר, לכאורה התנהלות החברה גרמה לכם לנזק ואתם רשאים לתבוע אותו ממנה. הבעיה היא שאתם חתומים על הסכמים בכתב ויש לבחון אותם בכדי לראות למה התחייבתם. היה והוטעתם בע"פ ע"י נציגי השירות שאמרו לכם דברים בניגוד לכתוב, הרי שתעמדו בפני קושי להוכיח זאת (אם כי זה לא בלתי אפשרי). בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • בית דין לתביעות קטנות נגד סלקום
        א. פנינה | 04/08/2009 11:25

        טרם נסיעתי לחו"ל סגרתי עם סלקום על חבילת חו"ל מוזל בסך 136 ש"ח. נוכחתי, כשחזרתי, שנוסף על הסך הנ"ל חוייבתי גם במחיר מלא של 18.88 ש"ח לדקת שיחה, סה"כ כ-600 ש"ח חריגים. פניתי לסלקום. למרות טענתם שלא(!) חייגתי דרך חו"ל מוזל, אני מצהירה ומתעקשת שכן(!!!). אני עומדת מול מערכת אימתנית ואטומה. אני מבקשת לתבוע אותם בבי"ד לתביעות קטנות. איך אני עושה זאת??

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני עבודה 19/04/2024 | 21:27 drfgdrg grgrg
  • פורום צוואות וירושות 19/04/2024 | 20:41 דירה מירושה לפני שנתיים אבי נפטר קיבלתי צו ירושה וקיבלתי את   הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה י...
  • פורום דיני משפחה 19/04/2024 | 20:31 דירה מירושה אבי נפטר לפני שנתיים , קיבלתי את הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה ידועה בציבור מבקשת לתקן...
  • פורום דיני תעבורה 19/04/2024 | 17:35 התנהגות בנת"צ שלום מ'1. אסור לנסוע בנת"צ למי שאינו מורשה ומכאן שאסור לעקוף תוך נסיעה בנת"צ.2. לשם פניה ימינה יש...
  • פורום בתי משפט 19/04/2024 | 16:32 האם לא ניתן נימוק לסגירת התיק? בברכה, יהונתן ינאי, עו"ד  מנהל פורום דיני חברות ופורום בתי משפט הארבעה 28, תל אביב...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק