| סוכן מכירות של חברת פלפון הגיע אל ביתי ושכנע אותי ואת אמי לעבור ולנייד את המספרים שלנו מחברת אורנג לחברת פלפון. הנציג טען כי עד 14 ימים נוכל לבטל את העסקה ללא כל בעיה ועל כן הסכמנו לחתום כבר באותה הפגישה על כל הטפסים הרלוונטיים והנציג א השאיר לנו שני מכשירים חדשים ארוזים. הפגישה נערכה ביום חמישי והוסכם עם הנציג כי הניוד של המספר יושלם רק ביום ראשון שלאחר מכן, כאשר הנציג ישוב לביתנו ויפעיל עבורנו את המכשירים החדשים.
ביום ראשון שלאחר מכן קיבלנו הודעה מאורנג כי הניוד של מספרנו החל מבלי שידענו ובמידה ואכן נעבור לפלפון נקבל קנס גדול. להאחר התלבטות החלטנו להשאר בחברת אורנג, התקשרנו לנציג המכירות של פלפון וביקשנו לבטל את העסקה ולעצור את הניוד שהתחיל בטרם העת. נציג המכירות אמר שאין בעיה והניוד ייעצר, הדגשנו שאנו לא רוצות שהניוד יושלם כי אז נישאר ללא קו. למרות הדברים שאמר הנציג, הניוד הושלם.
לאחר שהניוד הושלם עשינו ניוד חזרה אל אורנג אך כעת חברת פלפון טוענת שהיינו לא בסדר כי ביצענו ניוד חזרה לפני שהם ביטלו לנו את העסקה והם לא מוכנים להשיב לנו את הטפסים ולקחת את המכשירים שלהם ששוכבים ארוזים אצלי בבית.
ברצוני להדגיש כי פלפון החלו את הניוד מבלי לומר לנו, לא כפי שהוסכם ביננו לבין הנציג שהגיע לביתנו, כמו כן, כשביקשנו לעצור את הניוד, הנציג אמר שהוא יעצור את הניוד והוא לא עשה כך.
האם חברת פלפון יכולה כעת לתת לנו קנס על הניוד חזרה לאורנג? באיזה חוק עליי להיעזר כדי למצוא תשובות למצב סבוך זה?
|