| לפני כארבעה חודשים, חידשתי מנוי לחדר כושר שהתאמנתי בו בעבר.
חידוש המנוי נעשה טלפונית בלבד (לא חתמתי על חוזה או על קבלות כרטיס האשראי). כמו-כן, אין חוזה החתום על-ידי מול חדר הכושר, כי גם את המנוי הראשוני קניתי מלקוח של חדר הכושר, וכשרכשתי ממנו את המנוי נדרשתי רק לחתום על קבלת כרטיס האשראי.
לפני כשלושה חודשים הריתי, ולא יכלתי להמשיך ולהתאמן כיוון שהרגשתי רע. קיבלתי אישור מתאים לכך מרופא המשפחה שלי. לאחר מאמצים רבים בוטל לי המנוי אך חייבו אותי לשלם דמי ביטול של 350 ש"ח. מעולם לא יידעו אותי שביטול המנוי בגין בעיה רפואית יגרור תשלום דמי ביטול. כמו-כן, אינני חתומה על חוזה המראה כי ידעתי על כך. חדר הכושר טוען שבכך שהגעתי לחדר הכושר לאחר חידוש המנוי, מעידה על כך שהסכמתי לחוזה עליו הייתי אמורה לחתום בעת חידוש המנוי.
האם אוכל לתבוע את קבלת דמי הביטול חזרה?
|