אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תביעה נגד חברת הסלולר

  • תביעה נ' חברת סלולאר
    ליאור | 26/07/2009 19:24

    לאחר ששדרגתי את מכשיר הסלולאר שלי למכשיר חדש, נתקלתי בבעיות קליטה קשות בבית שאני גר. חברת הסלולאר מודה בבעיה והציעה לי פתרונות של העברת השיחה לטלפון הקווי בבית, שימוש באוזניית בלוטוס לאחר שסרבתי לקבל את הפתרונות הללו מפאתי אי נוחות , מנהלת הטכנית ציינה בפני שאין הם מתחייבים לספק קליטה מלאה בכל הארץ. בנוסף ציינה שניתן להחזיר מכשיר עד חודש מיום רכישתו בגלל בעיות קליטה (כיום נמצא אצלי כ4 חודשים). ציינתי בפניה שזוהי חובתם לספק לי קליטה לפחות בבית המגורים של הלקוח. האם אני רשאי לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות בגין סירובם להחליף את המכשיר ובגין אי סיפוק שירות מינמלי ללקוח? ואם כן מה סיכוי התביעה להתקבל. תודה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • תביעה נגד חברת הסלולר
      עו"ד אפי אהרונוב | 26/07/2009 21:11

      ערב טוב ליאור, בשלב ראשון יש לבחון את ההסכם בינך לבין החברה בכדי לראות למה הם התחייבו והאם הם עומדים בהתחייבות או לא עומדים בה. כמו כן לא ברור לי למה לקח לך כ"כ הרבה זמן בשביל לעמוד על הבעיה ולדרוש ביטול. נא פרט. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תגובה לעו"ד אהרונוב
        ליאור | 26/07/2009 22:23

        לאחר ימים ספורים ששדרגתי את המכשיר (לא יותר מ5 ימים), פניתי למוקד השירות בבקשה להחליף את המכשיר בגלל בעיות תפעול וקליטה, אך נענתי בשלילה משום שלטענתם לא ניתן להחליף מכשיר שנרכש במרכז שירות לאחר יום עסקים אחד! לאחרונה המצב הפך ליותר ויותר בלתי נסבל ובעיות הקליטה הפכו ליותר קשות עד שכמעט לא ניתן לנהל שיחה קצרה בלי שהיא מתנתקת. טענתם המרכזית הייתה שלא ניתן לספק קליטה מלאה בכל איזור בארץ, ציינתי בפניהם שהדבר לא הגיוני ומגוחך משום שישנם מספר מכשירים שלהם בבית ללא בעיות קליטה כלל.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • מכשיר טלפון ללא קליטה
          עו"ד אפי אהרונוב | 26/07/2009 22:46

          ערב טוב ליאור, תודה על הרחבת הדברים. אני מציע בשלב ראשון לפנות אליהם בכתב, רצוי באמצעות עו"ד, לפרט את מהלך העניינים לרבות הטרטורים השונים והפניות הרבות שלך אליהם ולדרוש את ביטול הרכישה. אם זה לא יעזור, לשקול תביעה. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

          • מודה לך מאוד
            ליאור | 26/07/2009 23:15

            הפעילות שלך ושל האתר ברוכה מאוד.

            האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
            מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני ביטוח 25/04/2024 | 15:09 האם הצתה של רכב ע''י ילד קטן מזכה ב... האם חברת ביטוח יכוחה לדחות תביעה של רכב שנשרף  בטענה ששרפת רכב שבוצעה ע''י ילד קטן הרי היא כ...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 25/04/2024 | 14:37 סחר מרחוק השאלה בנושא סחר מרחוקקניה באינטרנטבאמצעי תווי קניהיש פטור מהחזר כספי?ניתן לתת רק זיכוי?
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 24/04/2024 | 23:55 אחריות המוכר vs. תחזוקת הקונה שלום,האם בשנות האחריות (אחרי שנות הבדק), אי טיפול בדירה לפי הוראות התחזוקה והשימוש בחוברת שנמסרה ...
  • פורום ביטוח לאומי 24/04/2024 | 23:44 נכות כללית בזמן מאסר שלום האם ממשיכים לקבל בצורה רגילה נכות כללית בזמן מאסר מבלי לעדכן כלום בביטוח לאומי.מפסיק לעבוד ו...
  • פורום דיני עבודה 24/04/2024 | 12:35 aaaa aaaa
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק