אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תביעה נגד חברת הסלולר

  • תביעה נ' חברת סלולאר
    ליאור | 26/07/2009 19:24

    לאחר ששדרגתי את מכשיר הסלולאר שלי למכשיר חדש, נתקלתי בבעיות קליטה קשות בבית שאני גר. חברת הסלולאר מודה בבעיה והציעה לי פתרונות של העברת השיחה לטלפון הקווי בבית, שימוש באוזניית בלוטוס לאחר שסרבתי לקבל את הפתרונות הללו מפאתי אי נוחות , מנהלת הטכנית ציינה בפני שאין הם מתחייבים לספק קליטה מלאה בכל הארץ. בנוסף ציינה שניתן להחזיר מכשיר עד חודש מיום רכישתו בגלל בעיות קליטה (כיום נמצא אצלי כ4 חודשים). ציינתי בפניה שזוהי חובתם לספק לי קליטה לפחות בבית המגורים של הלקוח. האם אני רשאי לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות בגין סירובם להחליף את המכשיר ובגין אי סיפוק שירות מינמלי ללקוח? ואם כן מה סיכוי התביעה להתקבל. תודה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • תביעה נגד חברת הסלולר
      עו"ד אפי אהרונוב | 26/07/2009 21:11

      ערב טוב ליאור, בשלב ראשון יש לבחון את ההסכם בינך לבין החברה בכדי לראות למה הם התחייבו והאם הם עומדים בהתחייבות או לא עומדים בה. כמו כן לא ברור לי למה לקח לך כ"כ הרבה זמן בשביל לעמוד על הבעיה ולדרוש ביטול. נא פרט. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תגובה לעו"ד אהרונוב
        ליאור | 26/07/2009 22:23

        לאחר ימים ספורים ששדרגתי את המכשיר (לא יותר מ5 ימים), פניתי למוקד השירות בבקשה להחליף את המכשיר בגלל בעיות תפעול וקליטה, אך נענתי בשלילה משום שלטענתם לא ניתן להחליף מכשיר שנרכש במרכז שירות לאחר יום עסקים אחד! לאחרונה המצב הפך ליותר ויותר בלתי נסבל ובעיות הקליטה הפכו ליותר קשות עד שכמעט לא ניתן לנהל שיחה קצרה בלי שהיא מתנתקת. טענתם המרכזית הייתה שלא ניתן לספק קליטה מלאה בכל איזור בארץ, ציינתי בפניהם שהדבר לא הגיוני ומגוחך משום שישנם מספר מכשירים שלהם בבית ללא בעיות קליטה כלל.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • מכשיר טלפון ללא קליטה
          עו"ד אפי אהרונוב | 26/07/2009 22:46

          ערב טוב ליאור, תודה על הרחבת הדברים. אני מציע בשלב ראשון לפנות אליהם בכתב, רצוי באמצעות עו"ד, לפרט את מהלך העניינים לרבות הטרטורים השונים והפניות הרבות שלך אליהם ולדרוש את ביטול הרכישה. אם זה לא יעזור, לשקול תביעה. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

          • מודה לך מאוד
            ליאור | 26/07/2009 23:15

            הפעילות שלך ושל האתר ברוכה מאוד.

            האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
            מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום דיני תעבורה 21/05/2022 | 00:20 תודה מודה לך מאוד!
  • פורום רשלנות רפואית 20/05/2022 | 19:47 תגיש כתב תשובה תוך 14 יום, מיום קבל... ותצרף לו נספחים לפי הצורך
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 20/05/2022 | 19:31 דירה בבניין לשימור מבנה מסוכן שלום,להוריי דירה קטנה בבניין ישן בדרום תל אביב.הבניין בן 3 קומות ללא ייחוד כלשהו ודומה לשאר הבניי...
  • פורום פלילי 20/05/2022 | 19:00 אכיפה ברקנית של המישטרה חברימוס?????????????????יש לי שאלות מישפטית.הפרה הוראה חוקית מדובר בעבירה שדינה כשנתיים מאסר ותפק...
  • פורום דיני נזיקין 20/05/2022 | 17:09 הגשת נספחים שלום רב, לפני כ-3 חודשים הגשתי תביעת נזקי גוף. בעוד כחודש הנתבעת הגישה תביעה כנגדי בהליך אחר, בנ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק