| בוקר טוב יעל,
בהנחה שהחברה לא התחייבה להשאיר את כרטיס הסים 'בחיים' כל אימת שהמכשיר נרטב, אזי הטענה שלך היא:
א. החברה שיקרה לך ואמרה שהחזירו לך את הסים המקורי - החברה מצדה תטען שהייתה פה טעות ואי הבנה ולא שקר שהרי הסים היה מתגלה כריק על-ידך ועל כן היא לא מרוויחה כלום משקר.
ב. החברה גרמה לך טרחה ועגמת נפש בהתנהלותה. ניתן לתבוע בעילה כזאת אך בכל מקרה, גם אם תזכי, הסכום שייפסק לטובתך לא יהיה גבוה.
מומלץ בשלב ראשון לפנות אליהם בכתב, רצוי באמצעות עו"ד, לפרט את השתלשלות העניינים ולדרוש פיצוי.
בברכה,
עו"ד אפי אהרונוב
מנהל פורום צרכנות
|