| לפני יותר מ - חודשים בוצע ע"י מוקד שירות אורנג' בטעות ניתוק של קו טלפון שהיה ברשותי, כתוצאה מניתוק זה ,הוספקה התקשרות בקו הטלפון
הסלולרי, לאחר שהודעתי למוקד שירות הטכני, בוצעו מס' רב של ניסיונות
להחזיר את הקו לפעילות תקינה, אך ללא הצלחה מצד חברת אורנג'
כמו כן הוחלפו לי מס' הטלפון מספר פעמים והוחלפו סימים בכמות של 10
סימים וכמובן נעשו בדיקות מטלפונים אחרים תחת הקו שברשותי
וכל פעם פנינו מחדש לנציגי שירות וכל פעם מספרים סיפור שונה או
מעביר לנציג שירות אחר או למנהל אחר להמשך טיפול התקלה.
בנוסף אני חייב לציין שבעיה זאת נבדקה על ידי מס' מנהלים הן בנקודות השירות השונות והן במוקד השירות הלקוחות של אורנג' ובסופו של דבר
לא ניתן פתרון לבעיה, יתרה מזאת כל הנציגים של חברת אורנג' שבדקו
את הנושא מקרוב אמרו לבסוף, שהם לא יכולים לתת פתרון, ותמיד שולחים אותי לנקודות השירות.
בנוסף ההבסודר הוא שכל חודש אני מחויב בתשלומים מטורפים כגון 6,450 ש"ח, או 4,180 ש"ח וכל הזה בעבור ציוד קצה ואחרי הסבר של
נציגי הלקוחות של אורנג' נאמר לי כל פעם מחדש וזה בעבור ניתוק
וחיבור מחדש את הקווים שברשותי, ולמרות זאת הקווים אינם תקינם
ואינני מצליח לקבל שיחות ולהוציא שיחות.
אני חייב לציין משהו נוסף חשוב התקלה הזאת היא מופיע בכל האזורים בארץ.
לאחרונה קבלתי חיוב מטורף בסך של 11,500 ש"ח לחשבון הבנק, ולמזלי אחרי שיחות של שבוע ימים קבלתי זיכוי מלאה לסכום, אבל אין
זה פותר את הבעיה.
אני ממש כבר לא יודע מה לעשות בקשר לזה פניתי לכל מקום אפשרי בנושא גם פניות הציבור של חברת אורנג' ועד עכשיו לא חזרו אלי, בנוסף פניתי ישירות מס' רב של פעמים לחברת אורנג', ונאמר לי על ידי נציגת השירות של אורנג' אין הם מוכנים לבטל את הסכם, למרות שנאמר לי על ידי מס' מנהלים שישלח אלי הסכם ביטול התקשרות.
הייתי רוצה לדעת מה עלי לעשות בנושא זה ואיך אני יכול לסיים את הפרשה הזאת ?
|