| לפני כחודש בתאריך 16-6-09 ביקשתי בקשת שירות למכונת כביסה שהתקלקלה, הגברת מחברת קריסטל קבעה שהבעיה היא אבנית ולקחה את פרטי כרטיס האשראי. למחרת הגיע טכנאי הסתכל על המכונה ואמר שהלך התרמוסטט והלך ביום ראשון לאחר מכן הגיע טכנאי נוסף עם החלק השרוף והחליף אותו והלך, לפני שבועיים ראיתי שחויבתי בס"כ 150 ש"ח על הבקבוקים שלא סופקו לי, יצרתי קשר עם חברת קריסטל ובמשך שבועיים משכו אותי שבועיים ואמרו שהטכנאי אומר שהחומר סופק לי (דבר שלא היה ולא נברא) ואין להם מה לעשות, גם מנהל השירות אמר שגם עם דברי נכונים אין באפשרותו לזכות אותי לאחר חודש אלא אולי רק לספק לי אין הבקבוקים שאין לי צורך בהם, ובזה גם הסתיימה השיחה, ציינתי בפניו גם שאני מתכוון להתלונן נגד הטכנאי ונגד חברת קריסטל תלונה במשטרה על גניבה. אני מאוד מקווה שתוכלו לעזור לי תודה מראש שחר רוטברגר
|