| בעקרון, ברמה החוקית, אינני רואה פסול במבצעי הצטרפות, במסגרתן מוצעות חבילות התקשרות מוזלות כדרך למשיכת לקוחות חדשים.
אני מסכים שברמה הצרכנית זה מתסכל לראות מוצר זהה נמכר במחיר זול מהמחיר המשולם על ידך, מה עוד ואתה מצוי בתקופת התחייבות, אולם יתכן ונכון לתקופה בה הצטרפת, היה מדובר במחיר אטרקטיבי ומוזל אשר הצריך התחייבות וכיום המחירים הוזלו.
תאר לך, כי בתקופה בה הצטרפת, לקוחות ותיקים שילמו 160 ש"ח עבור המוצר שלך ( לצורך הדוגמה).
|