| עו"ד יקי הנכבד שלום!
בקופ"ח בה אני חבר (לאומית) קיימת מדיניות האומרת :
- כרטיס חבר מגנטי מסופק לחבר אך ורק בסניף הקופה ,בו הוא רשום כחבר (כלומר זה הסניף הראשי אליו הוא שייך) ,או בסניף אחר ,אליו ביקש החבר להעביר את הכרטיס.
- בכל ביקור של החבר אצל רופא ,הנותן שירותים למטופלי הקופה ,חייב החבר להצטייד בכרטיסו המגנטי או לפחות בטופס אישור זמני לאותו יום המונפק באופן ספציפי ע"י פקיד בסניף הקופה ,ומסופק לחבר ידנית או בפקס בהתאם לבקשת החבר.
המקרה שלי סב סביב הכללים שלעיל, ובשל עקשנות, חוסר מקצועיות או רשלנות של הפקידים או אולי אף כללים נוספים הקיימים בקופה.
פשוט, הכרטיס המגנטי האישי שלי לא היה תקין בעת שנזדקקתי לשירותי הקופה, לפיכך ,בכל ביקור אצל רופא היה עליי לטרוח ולהשיג טופס אישור זמני מפקידי הסניף ,בייחוד היה עליי לטרוח כאשר היה מדובר ברופא שלא היה ממוקם פיזית בסניף הקופה. - ובכל פעם למעשה ,ביקשתי להזמין לי כרטיס חדש ,הפקידים ביצעו את ההזמנה, אך אחדים מהם לא יידעו אותי שהכרטיס יונפק בסניף בו אני חבר, האחדים שכן יידעו אותי - ביקשתי מהם לעדכן את כתובתי החדשה במערכת ושידאגו שהכרטיס יגיע לסניף מסויים (לפחות 7 פעמים).....
בקיצור, אחרי טירחה גדולה ,שיחות ,ביקורים בסניפי הקופה ,טופסולגיה ושנה שלימה ללא כרטיס תקין, הובהר לי שהיה על הקופה לעדכן את כתובת המגורים שלי במערכת, לרשום אותי כחבר בסניף הקרוב אליי,
ובאף אחד מהמקרים איש לא טרח לעדכן או להודיע לי ,כי כרטיסי המגנטי החדש הגיע לידיו או מאוכסן אצלו מזה X שבועות\ימים.. אפילו לא הסניף בו הייתי חבר.
לא ברור לי מדוע הקופה מתעקשת לספק לחבר כרטיס מגנטי אך ורק בסניף, הרי הכרטיס אינו נושא איזושהי סיסמה והשימוש בו די מוגבל.
למעשה, הקופה לא מנעה ממני אספקת שירותים, כי בכל המקרים הסתדרתי בזכות טרחתי ...אולי בחלק מהמקרים היה עיכוב, אבל שוב, לא היו הרבה מקרים ,כי לא נזדקקתי בתכיפות לשירותי הקופה אלא רק לאחרונה ,אז גם דאגתי לפיתרון העניין תוך הפגנת הרבה כעס.
האם לדעתך המלומדת אני אוכל לתבוע את הקופה בגין ההתנהלות והשירותים הלקויים שסיפקו לי ו\או הם מספקים בכלל לחבריה ?
תודה רבה ,הראל .
|