| תואם טכנאי ליום חמישי שעבר, אך מיד אח"כ ביטלתי ובקשתי את יום שני הקרוב [היום] ואז קבענו בין 10 ל 12. כשהוא לא הגיע, התקשרתי לחברה שם הנציג אמר לי "להחזיק חזק, כי אתה תיפול מהרגליים" הטכנאי נקבע ליום שני בעוד שבועיים (!!) החל סבב ויכוחים בו הם טוענים שאני כנראה דרשתי את זה ליום שני הנ"ל [מה נראה להם שאני אעשה עם ערימת הכביסה המצטברת? הם חושבים שם בהיגיון או מה?] האם במצב זה בו מדובר במילה שלי מול מילה שלהם אני זכאי לפיצוי של חוק הטכנאים, או שזה נכנס למסגרת הסעיף שמוציא מהכלל מקרים שהחברה לא יכלה לחזות וכד'??
|