| עו"ד רנד שלום,בסוף החודש שעבר נכנסתי לפירוט החיובים בכרטיס האשראי שלי, וראיתי בין היתר את החיובים הבאים: את החיוב החודשי הרגיל של אורנג', ועוד שלושה חיובים לא ברורים: על סך 300, 200 ו-80 ש"ח. מכיוון שלא היה ברור לי על מה החיוב, התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם. הנציגה אמרה שאחרי בדיקה, הם לא רואים את החיובים במערכת שלהם, ו"כנראה מה שהיה זה שזה חיוב של זכיין פרטי של אורנג', שהזמנת ממנו משהו ולכן אין לנו אפשרות לראות את זה". חזרתי וטענתי בפני הנציגה שלא הזמנתי שום מוצר או שירות מזכיין פרטי שכזה ושזה לא יכול להיות, אבל היא המשיכה לטעון שהם לא הכתובת.לאחר כמה ימים.. ראיתי חיוב נוסף של 1296 ש"ח בחשבון האשראי, גם כן של אורנג'. שוב.. התקשרתי לשירות הלקוחות, והם המשיכו בטענתם. הם פשוט מסרבים לקחת אחריות! וממשיכים למרוח אותי בטיעון הרגיל "נבדוק את זה ונחזור אליך", ואז בחזרה לתשובה הרגילה.. זכיין פרטי.אוסיף ואומר כי שירות הלקוחות שלהם היה גרוע ביותר, התקשרתי אליהם לראשונה לפני כשבועיים, והנציגים שלהם הפרו הבטחות שוב ושוב ולא חזרו אלי, ואילצו אותי להתקשר שוב ולהתחיל טיפול עם נציג חדש, שגם הוא בתורו לא חזר אלי, וחוזר חלילה. פשוט לא יאמן..בקיצור, 2000 ש"ח שחברת אורנג' חייבה אותי על משהו שהם ואני לא יודעים מה הוא.שאלתי היא..אתה רואה פה איזשהו סיכוי שאני לא אצליח לזכות בתביעה נגדם? משהו שאני צריך לשים לב אליו לפני שאני מתחיל בתהליך? אני אדם צעיר ואין לי נסיון עם מערכת המשפט כלל.כל הערה/טיפ שיש לך או לגולש אחר בפורום יתקבלו בברכה, באמת.תודה רבה רבה מראש!עמית// Begin Ad Muncher helper script
Ywzxso(1,"setContentEditable()");
// End Ad Muncher helper script
|