| לקוחות פרטיים בעיקר בעלי משפחות הורים לילדים ,שאינם שייכים למיגזר מועדף במיוחד,סובלים קשות מ3 החברות הסלולאריות,שמפעילות תקציבי ענק וטכניקות שיווקיות הכי אגרסביות שיש ,תוך ניצול חולשות אנוש בכלל ובפרט חולשת ילדים וגורמים למישפחות להיכנס למועקה תקציבית ותשלומים מוגזמים עבור שרות שבמאה ה21 הוא בסיסי,
כיצד יכולים הורים להתמודד כשמולם טובי המוחות כולל פסיכולוגים ממציאים שיטות שמטרתן,לא לאפשר השוואה פיקוח ובקרה על התקציב הסלולארי המשפחתי,
הדבר נובע מכך שחברי הכנסת ופקידי מימשל בנושא, פוחדים מעוצמתן של החברות הסילולאריות ומעדיפים לקבל כיבודים בצורת "נסיעות השתלמות בנושא, במקומות הכי אכזוטיים בעולם ובתנאים הכי מפוארים,כאשר טובי העורך דינים ,מתכננים את "השוחד"בכדי שחוקית פורמאלית לא יהיה ניתן לטעון שזה הוא שוחד
משפחות ממכרי מוציאות את הסכום המדהים של למעלה מאלף שח לחודש על החשבונות הסילולארים וזה פשע ורשע,הילדים מוסתים ע"י נציגי מכירות ממולחים במרכזי השרות הנעזרים בפירסומות הכי אגרסיביות שיש כלפי ילדים,המטעים משקרים מסלפים,הכל בכדי לסגור עניין "ולשדרג"
הגיע הזמן שתקום התארגנות צרכנית בנושא
אצלי אישית היה סיפור מדהים של הטעיה רמאות וגניבה מצד נציג מכירות של פלאפון,
מה ניתן לעשות
|