| ניתן לתבוע בגין עוגמת נפש, אם כי הפיצוי בענינך לא יהיה גבוה ומשמעותי, מאחר ובסופו של דבר עליתם למטוס בשעה היעודה, והנזק הוא בעצם אי הוודאות, החרדה, ואי קבלת שירות.
התביעות המקובלות בגין עוגמת נפש, מתייחסות למצב בו לא זו בלבד שקיימת אי ודאות לגבי העלייה למטוס, אלא שהטיסה מתאחרת במספר שעות, או אפילו בסופו של דבר איננה יוצאת.
באשר לזהות הנתבע, קשה לי לקבוע ע"פ הנתונים מי פעל לא כשורה.
השאלה היא האם הסוכן עשה כל אשר לאל ידו על מנת לוודא כי הכרטיסים מאושרים ואין מדובר במצב של "סטנד ביי".
במידה והסוכן לא יכל למנוע זאת, אז ככל הנראה הדופי קיים בהתנהלותה של החברה, ויש לתבוע אותה.
אם אינך יודע מי האחראי למחדל, ניתן לתבוע את שני הגורמים.
|