אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ביטול עסקה

  • ביטול תוכנית בסלולר - זקוקה לעזרה!
    דנה | 28/05/2009 22:56

    שלום, חברת הסלולר יצרה איתנו קשר לפני מס' חודשים והציעה לנו תוכנית כלשהי.ציינו רק את המחיר לחודש ולא שום דבר מעבר. חמי שהינו בעל הקו הסכים טלפונית. לא קיבל שום אסמכתא בכתב המפרטת את מה שסוכם באותה שיחה. מאז עברו כמה חודשים והוא מקבל מדי חודש חיובים הגבוהים בהרבה ממה שסוכם. לתדהמתו גילה כי החבילה בכלל לא משתלמת ולא כוללת הרבה דברים שהבין שכן נכללים. היום כשהוא פנה לבטל, נאמר לו כי ההתחייבות היא ל-18 חודשים וכי לא ניתן לבטל לפני כן, אלא אם כן הוא מוכן לשלם "קנס" של 700 ש"ח! מיותר לציין שבטלפון לא נאמר לו שיש התחייבות וכי אם היו אומרים לא היה מסכים. שאלתי היא: איזה חוק רלוונטי לעניין הביטול? חוק הגנת הצרכן? האם מדובר בעסקת "מכר מרחוק"? כי אם כן, הרי שלפי החוק על חברת הסלולר היה לשלוח לו בכתב את פרטי ההצעה... אנא עזרתכם!

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ביטול עסקה
      עו"ד יקי רנד | 02/06/2009 11:27

      ע לפניו, אכן מדובר בעסקת מכר מרחוק, אשר הנה אף עסקה מתמשכת, והוראות חוק הגנת הצרכן הרלוונטיות חלות עליה. על נציג חב' הסלולר, היה להבהיר לחמך, מלוא תנאיה המהותיים של העסקה, לרבות דמי המנוי, תקופת ההתקשרות, ודמי הביטול. במידה ולא עשה כן, העסקה בטלה מעיקרא. יתרה מכך, על חס' הסלולר, כפי שציינת, היה לשלוח לחמך חוזה ההתקשרות לביתו באופן מסודר, ובמידה ולא עשתה כן, עברה על החוק, וענין זה מהווה עילת ביטול נוספת.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • המון תודה לך! איזו תשובה יפה ומפורטת!  לת 
        דנה | 02/06/2009 13:17

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק