| שלום,
אני ובן זוגי התחתנו לפני 7 חודשים, ובחרנו את הספקים למאורע בקפידה... לצערנו, טעינו בבחירת הצלם.
אמנם העבודה בוצעה בצורה טובה, אך עד היום לא קיבלנו את האלבום הדיגיטלי (את חומר הגלם והסרטון קיבלנו בזמן, חשוב לציין).
אותו צלם עובד ככל הנראה עם קבלן משנה שמעצב ומדפיס את האלבומים, אך אותו מעצב במשך 7 חודשים לא מבצע את התיקונים שאנו מבקשים לבצע באלבום, או שכן מבצע אותם אבל זה לוקח לו המון זמן, וכל שינוי שכן מבוצע הוא בכלל לא כמו שאנו מבקשים.
לפני כחודש וחצי בוצע השינוי האחרון (בשעה טובה) וביקשנו להדפיס את האלבום, ומאז אנו זוכים לסחבת של "היום, מחר" או "אני אבדוק ואחזור אליכם"...
טענתו של אותו צלם היא שאנחנו אשמים מכיוון שהיו לנו הרבה שינויים (שכפי שכבר ציינתי, אף פעם לא בוצעו כמו שביקשנו ותמיד לקח המון זמן לקבל את התוצאות אחרי השינוי...)
ב"חוזה" שעליו חתמנו מצויין שהצלם מתחייב לספק את הסחורה תוך 21 ימי עבודה.
שאלותיי הן:
1. האם אנו יכולים לבקש שלא ידפיס לנו את האלבום, ולהדפיסן באופן פרטי ולאחר מכן לדרוש את הכסף בחזרה ממנו? (לדעתנו, זו הדרך הכי מהירה שנוכל לראות אלבום מוחשי)
2. מהן זכויותינו מבחינה משפטית? האם ניתן לתבוע ומה הסיכויים לקבלת פיצויים הולמים?
המון תודה!!!
|