| שלום ,
לפני כארבעה חודשים רכשתי סוברו מודל 91 , כאשר באתי לראות את הרכב נסעתי נסיעה קצרה איתו ושאלתי את המוכר על הבעיות של הרכב , המוכר אמר לי שהרכב במצב מכני מצויין שאין לו נזילות שמן והדברים היחידים שמצריכיםם טיפול הם : החלפת צמיגים והחלפת שימשה קידמית ביגלל קילופי צבע , היו מ"ס מכות ברכב ותא המטען לא ניסגר עד הסוף, המוכר אמר שאין חדירת מים ביכלל לאוטו ושהוא בדק זאת בעצמו , יש לציין שרכשתי את הרכב בחורף... , לאחר הרכישה והעברת בעלות , התחלתי לטפל טיפה ברכב החלפתי צמיגים ושמתי שמן כי לא היה ביכלל , התחלתי לשים לב שהרכב אוכל הרבה שמן ,ושבזמן נסיעה הרכב מוציא ריח של דלק ממש חזק , כשנוסעים עם חלונות פתוחים , ולכן לקחתי את הרכב למוסכניק, המוסכניק אמר שיש נזילות שמן , וצינור משוחרר , ושיש להחליף רצועה , כל הטיפול הזה עלה לי 800 שקל כשהמוסכניק לא סיים לטפל בכל הבעיות , לאט לאט כשהתחלתי לנסוע יותר באוטו שמתי לב שהרכב עושה בעיות בהתנעה כאשר הוא "נח" זמן קצר מידי , ושיש בקידמת הרכב , בין השימשה למכסה המנועה , איפה שהיה דבק (ביגלל קילופי צבע לדיברי המוכר) גיליתי 2 חורים ממש גדולים , מידי בוקר כשהייתי הולכת לעבודה הייתי נכנסת לאוטו ומגלה שלוליות של מים במושבים הקידמיים ביגלל הגשמים של הלילה , למרות שהמוכר אמר בבירור שאין לרכב אף חדירת מים , גיליתי שהמוכר שיקר לי בזמן המו"מ כדי להתפטר מאותו רכב שכנראה היה צריך הרבה טיפולים והרבה השקעה כספית .
לא מיותר להגיד שאם הייתי מודעת לכל הבעיות האלה של הרכב לא הייתי מבצעת את העסקה לרכישת הרכב .
האם אני יכולה לתבוע מהמוכר של הרכב החזר כספי מלא של קניית הרכב וההשקעה הכספית שהשקעתי עליו עד היום ?
|