| שלום, לפני שבועיים רכשתי נעליים בחנות ק' בקניון עזריאלי, כאשר נעלתי הנעל בבית תוך כדי התארגנות לצאת לעבודה הרגשתי כי הנעל מעט לוחצת ולאחר 10 דקות של הליכה בתוך הבית הבנתי כי הנעל לא מתאימה לרגליי למרות שהמידה תקינה -- הנעל לוחצת ביותר.
כאשר ניגשתי לסניף חנות ק' בכפר סבא, המוכרת פתחה הקופסה הביטה בנעליים (שהיו באותו מצב שבו נרכשו) החזירה אותן לקופסה ואמרה "אינני יכולה לזכות אותך עבור הנעליים" , כששאלתי אותה מדוע בהפתעה גמורה, היא ענתה "אין סיבה מסויימת אני פשוט לא יכולה לזכות אותך" דרשתי לקבל הסבר מפאת זכותי כצרכנית לקבל זיכוי עבור נעליים חדשות ונקיות שלא נלבשו כלל תוך 14 יום, לאחר שהבחנתי כי משהו לא תקין ומרושע בשירות שלה החלטתי לצאת מהחנות.
בהלם מוחלט ורגשות עצבים וחוסר הבנה הבנתי כי משהו לא תקין בבחורה ועליי לנסות את מזלי בסניף אחר, אולי שם יסבירו לי מדוע לא מוכנים לזכות אותי. הגעתי באותו יום לסניף ברעננה, לאחר שהגשתי למוכרת את קופסת הנעליים, נענתי בתשובה הבאה :"תראי, לא היתה לי שום בעיה לזכות אותך עבור הנעליים, אינני רואה כל בעיה בנעל אך קיבלתי הוראה מסניף כפר סבא שאם תגיעי - לא לזכות אותך, מצטערת "
אלוהים אדירים ?? זוהי זכותי המלאה להחזיר נעליים שלא נשלבו כלל תוך 14 יום ולקבל זיכוי |!!!
מה עליי לעשות ?
|