| אני מינוי פלאפון כ10 שנים
בתקופה זו בעיקר בשנים האחרונות ,יש "תופעה"נציגי המכירות הפרונטליים במרכזי השרות של פלאפון,כנראה תחת עומס של מיליון מינויים,מאות תוכניות,עשרות מכשירים,מרמים בקטן,שוב ושוב ,כשנתפסים ראשית מכחישים כשמאומת ,מתחמקים בחיוך מציעים פיצוי קטן ומנסים שוב לרמות ,נדמה לי שהמלה המשפטית היא הונאה,
בחודשיים האחרונות אני עובר את הנ"ל בריכוז גבוה,
נציג מכירות חלקלק,רימה אותי פעם אחר פעם ,שלא כמקובל חקרתי והצלחתי להוכיח טענותי,כהתגוננות הנציג הסתבך בשקר גדול לשם שינוי,
וזה חריג כי נוהגם הוא לעשוק בקטנות,כתוצאה מהשקר הגדול ,מכשיר סמסונג שלי שנמסר לתיקון הפך לטענתו למכשיר שהחזרתי במסגרת שידרוג ווהוא לא שלי,
בתום סדרת בירורים מיגעת,כולל עיון (בקניונים דוכני המכירות נוהגים שלא כנ"ל ונציג נחמד בזמן שקט אפשר לי לעיין ברשומות המחשב של פלאפון לגבי מספר הטלפון שלי)
באפשרותי להוכיח סדרה של רמאויות קטנות שנציגי פלאפון ביצעו לרעתי
וכן את גנבת המכשיר ממני,
האם בית המשפט יסכים לצוות חברת פלאפון להביא למשפט את רשומות המחשב הרלוונטיות,
בנוסף ידוע לי היום בברור שחברת פלאפון מקליטה את שיחות המכירה הפרונטליות במרכזיה ושומרת את ההקלטות,האם ניתן לקבל צו להביא את ההקלטות הרלוונטיות
היות ומדובר לא בהתנכלות אלי אישית ,אלה בתופעה מקובלת בפלאפון בקרב נציגי המכירות והסכמה בקריצה של הממונים,האם המקום לברור משפטי זה בית דין לתביעות קטנות או ערכה אחרת
|