| אי התאמה מהותית, בין הזמנתכם המקורית לבין הסחורה שסופקה בפועל, מהווה הפרת תנאי מהותי בעסקה.
הקושי הוא, כי לא הבחנתם באי ההתאמה, ואפשרתם לספק התקנת הריצוף, וכעת כדי לתקן המצב, תיגרם עבודה כפולה, גם העבודה אשר כבר בוצעה לצורך ההתקנה, וגם הסרת הריצוף הקיים.
אם מדובר בטעות קריטית מבחינתכם, בקשו להחליף הריצוף, ונסו להגיע להסדר ביחס לעלויות, מאחר וגם לכם יש חלק מסוים של אשמה לקרות המצב, אם כי לא האשמה העיקרית.
במידה ולא ניתן להגיע להסדר, יש לשקול הגשת תביעה, אך לזכור כי גם לכם קיימת אחריות חלקית למצב.
|