|
ביולי 2008
נרשמתי לקורס הכנה למבחן ה GMAT
(קורס 171-D).
ההרשמה
והתשלום,על סך 3800 ש"ח, נעשו יום לפני פתיחת הקורס דרך הטלפון.
הגעתי למבחן
שהיה השעור הראשון ולעוד שני שעורים נוספים בלבד.
בניגוד
להתרשמות הטלפונית שקיבלתי והמלצות התלמידים שפורסמו באתר,
הופתעתי
לגלות את הכשלים הבאים:
i.
רמת הלמידה הייתה חובבנית ביותר.
ii.
הכיתות היו ישנות.
iii.
הספרים היו מאוד ישנים ומשומשים (אשר הפתרונות היו כתובים בהם).
iv.
כיתת מחשבים משנות ה-90 .
v.
בנוסף ,שיטת הלימוד כללה הבאת כל הספרים בכל שעור (כ-7 ק"ג ספרים וללא
מקום חניה באזור).
לאור הסיבות
שצויינו לעיל, הבנתי שלא אקבל את התמורה המלאה לכספי והחלטתי לפרוש מהקורס.
משיחתי עם
מנהלת המכון, גברת ליאנה, הבנתי שבחוזה אין החזר כספי (אף על פי שהתשלום נעשה
בטלפון לפני החוזה).
בנוסף היא
ציינה שהיא מוכנה לאפשר לי למכור את שאר הקורס (בניכוי השעור הרביעי שכלל לא נכחתי
בו) ושזו הדרך היחידה אשר בה אראה חלק מכספי חזרה.
אף על פי
שנראה היה לי תמוהה שאמצא מישהו שיתעניין בקורס מהשעור הרביעי, פרסמתי למכירה את
הקורס.
לאחר נסיונות
כושלים למכור את הקורס דרך האינטרנט פניתי לליאנה טלפונית באופן נואש,מספר פעמים
במשך השנה האחרונה, על מנת לקבל את כספי חזרה אך פניות אלו עלו בתוהו ובליווי
הערות ציניות כגון :
How will you
be a business man if you can't sell a course" "האם יש לי עילה לתביעה??אם כן על איזה סכום...לאחר שאיימתי בתביעה הוצע לי חצי מהסכום, לדעתי מגיע לי לפחות כל הסכום.אני ממש רוצה לשמוע את חוות דעתך המקצועית.
|