| בעבר עבדתי במקום שנתן לי טלפון סלולרי והקציב לי עלות חודשית מסויימת לשיחות. הם ביקשו את כ. האשראי שלי כדי שאם אחרוג מהסכום אחוייב בחשבוני.
בשנה האחרונה ראיתי כל פעם חיוב בכ. האשראי ע"ס 4.9 ש"ח עבור נטויז'ן. מכיון שהסכום היה פעוט לא התייחסתי ורק במאי השנה החלטתי לבדוק את הנושא.
להפתעתי גיליתי כי מאז פברואר 2008 קיבלו נטויז'ן לטענתם, הוראה לחייב את חשבוני בסכום זה עבור שיחות מוזלות לחו"ל.
כשאמרתי להם שמעולם לא ביקשתי זאת בדקו ואמרו שהטופס הועבר אוטומטית ע"י מחשב והם לא יכולים להראות לי מהיכן.
מכיוון שמנובמבר 2008 אינני עובדת באותו מקום, ומכיוון שמעולם לא השתמשתי בשירות השיחות המוזלות שלכאורה "רכשתי" הסכימה מנהלת השירות לזכות אותי 7 חודשים אחורה. כששאלתי מדוע לא מזכים אותי בכל הסכום, אמרה שזו הייתה אחריותי לגלות את החיוב הלא נכון בחשבוני, ושכתוב בכרטיס האשראי שאם לא מודיעים תוך 30 יום על בעיה, הרי שזו הודאה בנכונותו של החשבון. לכן בעצם הם נוהגים לפנים משורת הדין בכך שהם מחזירים לי 7 חודשים אחור, ולא חודש או שלושה חודשים רטרואקטיבית. האם זה נכון? האין חובה להחזיר כספים שנלקחו ממני שלא כחוק רק כי לא שמתי לב לכך?
אגב, כשביקשתי שתשלח לי פלט עם ה"בקשה כביכול" שלי להיות חלק מהתוכנית, אמרה לי שאין לה אפשרות, שזה משהו פנימי, אבל אכן היא רואה שזה לא אני שביקשתי אלא משהו שהגיע אוטומטית.
לתשובתך אודה.
|