| לפני כשבועיים קיבלתי בדואר GPS שהזמנתי, הכפתור היה תקול ומייד יצרתי קשר עם החברה כדי שלא יגידו שאני האשם.
לאחר חיבור ה GPS למחשב ע"י כבל USB , יצא מהמקום הפלאג שלו במכשיר ומאותו יום לא היה אפשר להשתמש במכשיר.
לקחתי את ה GPS לתיקון (המוצר היה ללא שימוש למעט ההדלקה והחיבור הראשוני).
היום יצרו איתי קשר ואמרו שעלות התיקון היא 150 ש"ח.
הם אמרו שהמכשיר נפל, שיש בעיה באנטנה הפנימית, ושהפלאג של הUSB לא תקין , לפי דעתי הם המציאו את התקלות בשביל להקל על החלטתי בתשלום התיקון.
אמרתי להם שזה לא יכול להיות והמכשיר לא היה בשימוש, היא אמרה לי שזה פעם ראשונה שיש להם כזאת תקלה ולכן היא לא יכולה לאשר לי, היא אמרה שאחראית תיצור איתי קשר ותגיד לי את אותו הדבר.
שורה תחתונה אין עם מי לדבר.
יכול גם להיות שהמכשיר נפל להם או לתכנאי והוא לא מוכן להודות....
מה האפשרויות שלי בנושא?
האם לשלם ולתבוע אותם?
הם לא לשלם ולתבוע?
אני מעדיף לא לרוץ לתביעה
יש אולי איזה רעיון נחמד שלא מחייב תביעה?
נסיתי להתפשר איתם על סכום סמלי של 50 ש"ח כדי לחסוך כאבי ראש, אבל לשלם 150 ש"ח זה לצאת פראייר, ופשוט אסור לחברות להמשיך ככה!
בתודה לעוזרים!
|