| שלום
נשלח אליי כ.אשראי של חברת ישראכרט דרך חברת FEDEX .
חברת המשלוחים תיאמה איתי יום וטווח שעות של הגעת השליח ל 12:00-15:00, שליח לא הגיע אליי כלל,
(לציין כי החברה לא טרחה להודיע ששליח לא יגיע!).
לאחר שיחות טלפון רבות נודע לי שהיה טעות והכרטיס אינו יצא למשלוח כלל.
הייתי ביום זה ביום חופש מלא מעבודתי בכדי להיות בבית בעת המשלוח.
בשיחה מול נציג השירות של החברה נקבע לי מועד אחר ,
באותו היום, נציג החברה התקשר בשנית וטען כי ישנה תקלה במערכת והכרטיס לא ישלח אליי ביום שנקבע.
האם ישנה עילה לתביעה? ואם כן, את מי? את חברת האשרי או את חברת המשלוחים?
|