| מצאתי פה הודעה דומה בנושא. מי שיוכל לעזור לי,בבקשה מכם.
אני חייל. באחד מביקוריי בבסיס צריפין לצורך הפנייה בריאותית, תפסו אותי בדרך חזרה סוכני שטח של אורנג'. אני בדרך כלל מנפנף אותם אבל בגלל שחבר המליץ, הקשבתי להם. ביקשו ממני חוגר כדי לראות אם מגיעה לי הטבה, והפלא ופלא הגיעה לי. הבטיחו לי מכשיר חינם וחשבון ללא תשלום כלל וכלל הכולל 25 ש"ח חינם בשיחות והודעות כול חודש ורק אם אחרוג מאותם 25 ש"ח אשלם את ההפרש. הייתי הססן, בטיפשותי הסכמתי לתת להם את כרטיס האשראי שלי. כשהגיע הרגע לחתום במסך האלקטרוני שלהם סירבתי ואמרתי שאני לא מעוניין. הם הפצירו בי שוב ושוב לחתום כי הם כבר לא יכולים לבטל את החשבון במקום ואם רק אחתום זה נורא פשוט לבטל וגם כך אני לא משלם דבר. אחרי כול ההפצרות חתמתי כי הם נתנו לי להאמין שזו הברירה היחידה שלי להשתחרר מהם.
בכול אופן, ידעתי שאני הולך לבטל עוד לפני שחתמתי, אבסורד. המקרה היה ביום ראשון מסוים בנובמבר השנה. באותו סופ"ש ניגשתי למרכז שירות לקוחות, סיפרתי את סיפורי הכאוב ודרשתי לבטל את ההסכם. בתחילה מיאנו להקשיב לי. הייתי נחוש ובסוף הסכימו להגיש בקשה לביטול עסקה לאחר שהחזרתי להם את המכשיר והמארז בשלמותו ולאחר שלא דיברתי בו ולו לשנייה אחת. נתנו לי להאמין שהעניין בטיפול וסגרנו את הפינה. ב2/1 קיבלתי חשבון על סך 8.5 ש"ח לסיכום תקופה של ה23/11-18/12. חשבתי שאולי זה תשלום עבור הביטול והבלגתי. ב2/3 חויבתי ב29.86 ש"ח.כשראיתי שאני אהיה מחויב ב2/4 ב39 ש"ח החלטתי לגשת אליהם שוב. בגלל שאני חייל ביחידה לוחמת אין לי גישה כול פעם למרכז שירות לקוחות. ניגשתי לאותו מרכז שירות הלקוחות ב27/3. כמו בפעם הקודמת, דרשתי שתגיע המנהלת. לא זכור לי אם זו אותה המנהלת או בדרגה גבוהה ממנה בכול אופן היא הייתה מנהלת הסניף. לא וויתרתי להרגעות מצידה. הם תירצו את המשך החיובים בכך שהבקשה לביטול עסקה בעצם נשלחה ואושרה אבל לא בוצעה בפועל. הפצרתי בהם שיטפלו בעניין בדחיפות כי מאסתי בלהגיע אליהם ומאסתי מכול הטיפול הלקוי הזה. אני חייל ו40 ש"ח זה לא מבוטל וגם אם הייתי מליונר הייתי מתרגז. ממש עוגמת נפש אם כבר מדברים בלשון משפטית. בכול אופן הבטיחו לי שהעניין בטיפול דחוף ביותר ויטופל במהרה, לא יגיעו עוד והכול פרחים ושושנים. היום, ה7/4. חויבתי בסוף ב2/4 וכשנכנסתי לאתר האשראי שלי, לא הופתעתי ומצאתי עוד חיוב מיועד ל2/5 על סך 40 ש"ח. פשוט נמאס לי! יש לי את מספר הפנייה לביטול נוסף, יש לי עותק מאותה בקשה ראשונית בנובמבר לביטול עסקה. לא קיבלתי בדואר שום מסמך מלבד החיוב עבור אותם 8.5 ש"ח בדצמבר. אני חושב שיש לי פה עילה רצינית לתביעה!
אני כבר עייף מזה! תעזרו לי!
|