| שלום רב אשמח מאוד לייעוץ לגבי תביעה שאני חושב לבצע מול חברת YES.אנחנו השתמשנו בשירותים של חברת YES במשך כמה שנים, עד שבפברואר 2009 החלטנו לעבור לחברה המתחרה - HOT. ב26/2 הודענו לחברת YES על החלטתינו, וביקשנו לנתק את המנוי שלנו. ניסיונותיהם הרבים לשכנעינו להמשיך את ההתקשרות איתם לא צלחו והיינו נחושים בדעתנו לעבור לחברת HOT. בינתיים התחברנו לHOT שהתקינו אצלנו את הממירים שלהם. יש לציין שבפברואר נגמרה ההתחייבות שלנו לYES ואף פעם לא הסכמנו לחדש איתם את ההתקשרות.הציוד של YES נשאר אצלנו בבית ואמרו שיבואו לקחת אותו תוך מספר ימים. הם לא הגיעו, למרות שהתקשרנו שוב ושוב כדי להזכיר להם שהציוד שלהם אצלנו. עד היום הציוד אצלנו, חודש ו10 ימים אחרי הניתוק.היום קיבלנו חשבונית של YES על סך 377 ש"ח (בערך), על שירותי תוכן והשכרת ממירים. התקשרנו לYES להעמיד אותם על טעותם, ושם ענו לנו במוקד שירות הלקוחות שכל עוד הציוד אצלנו, אנחנו ממשיכים לשלם להם על השירותים שלהם. הם מיודעים שאנחנו ביקשנו לנתק את המנוי ב26/2 ובכל זאת ממשיכים לחייב אותנו עד שהציוד לא יחזור אליהם - למרות שזה לא תלוי בנו כלל אם הציוד יחזור אליהם או ישאר אצלנו. יש לציין שגם דיברנו עם מנהל במוקד שאמר לנו בדיוק את אותו הדבר - הכסף יוחזר לנו שלושה שבועות לאחר שיבואו לקחת לנו את הציוד, תשובה שפשוט לא מתקבלת על הדעת. אני מאמין שYES עברו על מספר סעיפים בחוק להגנת הצרכן, ואני רוצה לתבוע את זכויותיי. גם אם הם יחזירו לנו את הכסף, מה שאיאפשר להבטיח לנו - עדיין מדובר כאן על עוול נוראי, בייחוד כי לא מדובר בכלל על כרטיס אשראי שלנו, אלא של הבן של ההורים שלי, שכבר לא גר בבית.אשמח בבקשה לכל ייעוץ. איך תובעים בתביעות קטנות, האם בכלל יש כאן עילה?תודה!
|