| שלום,
ברשותי תנור בעל שני תאים.
דלת הזכוכית החיצונית של אחד התאים התנפצה והזמנתי חשמלאי שיבדוק אם ניתן להדביק זכוכית חדשה.
החשמלאי הגיע לביתי פירק את הדלת והבטיח לי שידביק דלת חדשה תואמת.
לאחר שבועיים הוא הגיע עם הדלת החדשה אך הזכוכית שהדביק בגוון שאינו מתאים לתנור ושונה לחלוטין מהזכוכית בתא העליון. (אמנם שתיהן לבנות אבל בעוד שלי לבנה מבהיקה, הזכוכית שהוא הדביק בלבן בגוון ירקרק).
גם החשמלאי ראה בעיניו שהדלתות בגוונים שונים והחזיר את הדלת לחנות לשם בדיקה מה ניתן לעשות.
לאחר כמה ימים התקשר אלי ואמר לי שלא ניתן להחליף את הזכוכית ואני חייבת לקחת את הדלת עם הזכוכית המודבקת על אף הצבע הלא מתאים ולשלם מחיר מלא של 600 שח. סירבתי ודרשתי שיחזיר לי את דלת התנור ללא הזכוכית כדי שאפנה לבעל מקצוע אחר. והוא בתגובה סירב להחזיר לי את דלת התנור והציע לי לתבוע אותו.
אני כבר חודשיים ללא תנור. והוא מסרב להחזיר את התנור או להגיע לכל פשרה אחרת השונה ממחיר מלא על הזכוכית והתיקון.
הסברתי לו שה"פשלה" המקצועית היתה שלו מכיון שלא דאג לוודא את הצבע למרות שידע שיש בתנור שני תאים ואף לא הזהיר אותי מראש שהגוון יהיה שונה (בודאי שלא הייתי מאשרת כזה תיקון) .
אני לא מוכנה לשלם מחיר כה יקר על זכוכית שמכערת לי את המטבח ומצד שני הוא לא מוכן להחזיר לי את הדלת.
האם לדעתך יש טעם לתבוע אותו?
תודה ,
מהמתוסכלת ללא אפייה כבר חודשיים,
אפרת :-)
|