אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ביטול עסקה

  • פשוט הבטיחו שאין בעיה לבטל...
    רחלי | 30/03/2009 18:07

    שלום, אני יודעת שאם מבצעים עיסקת אשראי ורוצים לבטל אותה, בעל העסק צריך לאשר זאת. בסיפור שלי מה שקרה הוא שהתלבטתי מאוד ונטיתי לא לעשות עיסקה מסויימת ואז המוכרת פשוט הבטיחה לי שלא תהיה בעיה לבטל את העיסקה. יום למחרת כבר היה לי ברור שאני מתחרטת, דיברתי עם המוכרת והיא חזרה ואמרה שאין בעיה אבל היא צריכה לחכות לבוס... אחרי שרדפתי גם טלפונית וגם הגעתי כמה פעמים לחנות ורק אחרי שבועיים הבוס טרח לחזור אלי - הוא כמובן אמר שהוא לא מוכן לבטל את העיסקה. המוכרת מצידה שינתה את הגירסה שלה וטענה שהיא לא הבטיחה שום דבר. אני מאוד כועסת וממורמרת. האם לדעתך אוכל לגשת עם זה לתביעות קטנות? בתודה מראש, רחלי

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ביטול עסקה
      עו"ד יקי רנד | 01/04/2009 17:58

      אין זה מדויק כי לצורך ביטול עסקת אשראי בעל העסק צריך לאשר הביטול. חב' האשראי, ע"פ מדיניותה, עשויה לערוך ברור מול העוסק כדי לבדוק אמיתות הביטול. מכל מקום, ע"פ תאור המקרה, את בהחלט זכאית לבטל העסקה, וניתן לפנות לביה"מ לתביעות קטנות בבקשה לקבלת צו לביטול העסקה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה על תשובתך!  לת 
        רחלי | 04/04/2009 12:00

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק