| שאלתך חסרה מס' פרטים, כמו מהו פרק הזמן שחלף מאז רכישת העגילים ועד הגעתך לחנות, האם ביקשת החלפה או השבת כסף, מדוע הגעת לחנות.
אני מניח שכוונתך היתה להחזיר העגילים ולקבל את שווים בחזרה.
נכון אומנם, כי עוסק מחויב להציב שלט בדבר מדיניות החזרת הטובין הנוהגת בחנותו, אך עם זאת, גם בהעדר שלט מסודר, אין מדובר בשוק פרוץ, ולא יעלה על הדעת, כי כל צרכן לאחר תקופה ממושכת ממועד הרכישה, ישיב המוצר שרכש ויבקש כספו חזרה, מה עוד וע"פ פרשנות החוק, מדובר רק בשבעה ימים במסגרתם ניתן להחזיר מוצר שאינו פגום.
|