|
באוקטובר 2008 נרכשו על ידי אחותי שני כרטיסי טיסה עבורי ועבור חברתי מסרי-לנקה לסינגפור. אחותי השתמשה בכרטיס האשראי שלה.
סה"כ 2898 ₪ עבור שני כרטיסים.
בהתאם לכללים של חברת התעופה "סינגפור
אירלינס" במידה ונרכשו כרטיסי טיסה על ידי צד השלישי, חייב בעל כרטיס האשראי
לגשת לסניף שלהם הקרוב על מנת לקבל אישור על תשלום.ללא אשור הנ"ל לא יתנו לנוסע
לעלות על טיסה.
בהתאם לכך ניגשה את אחותי אישית לסניפהם בתל-אביב, קבלה
מהם את האישור הנדרש בתאריך. היה מדובר בתופס פשוט מאוד עם חותמת של
סניפכם. יתר על כך – מסרו לאחותי את העתק של זה, לא את המקור.
בתאריך 4 לנובמבר 2008 היינו בדרכינו מישראל לאוסטרליה.
בנמל תעופה של קולומבו (סרי-לנקה) היינו אמורים לעלות על הטיסה לסינגפור, אף נמנע
מאיתנו לעשות כך. נציגי חברת התעופה "סינגפור אירלינס" לא נתנו לנו עלות
על הטיסה מכיוון שלא העברתם להם את מידה על כך שאחותי ביקרה אתכם וקבלה מכם אישור.
הם כלל לא הסתפקו בטופס שנתתם לנו.
בגלל זה נאלצנו לקנות כרטיס טיסה חדש לאותה טיסה בדיוק
באמצעות כרטיס האשראי שלי, אבל שילמנו על כך הרבה מעבר למחיר המקורי. סה"כ זה
עלה לנו 2064 דולר ארה"ב. לא הייתה לנו כל אופציה אחרת, מכיוון שעם היינו
מפספסים את טיסתנו – היינו מפספסים את הטיסה הבאה מסינגפור לאוסטרליה.
לבסוף הצטבר ששילמנו עבור הטיסה גם 2898 ₪ לאחותי עבור
כרטיסים המקוריים וגם 2067 דולר עבור כרטיסים החדשים.
במשך 6 חודשים ניסיתי לברר את עניין מול משרד הראשי של
"סינגפור איירלינס" בסינגפור. לבסוף הם שלחו לי מכתב בו ציינו בפירוש שידוע
להם שהצגתי את כל מסמכים הנדרשים לטיסה, אף מסיבה לא ברורה לא העביר להם סניף
בתל-אביב את אינפורמציה הנדרשת.
על סמך כך, הנני רואה את הסניף בתל-אביב בתור אשמים בכך שנאלצתי לקנות
כרטיסים חדשים וזה עלה לי 2064 דולר יותר מי מה שזה היה אמור לעלות.חברים, מה דעתכם - כיצד ניתן ועדיף לפעול עכשיו?
|