אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

כוס פגומה

  • אי מתן תמורה כנגד החזרת מוצר פגום רשת הפנינג
    א.ג. | 26/03/2009 22:39

    בתאריך 23.03.09 ניגשתי לסניף הפנינג במדרחוב ירושלים ורכשתי מתנה לאישתי, כוס תרמית בעלת חיבור ל-USB ולמצת הרכב, לאחר שהבאתי אותה לאישתי היא לקחה אותה לעבודה וניסתה להשתמש בכוס ללא הצלחה, מן הכוס נדף ריח וטעם של חומר שאינו מזוהה בעינינו ולא ניתן היה להשתמש בכוס. לאחר שניגשתי לסניף ודרשתי את כספי חזרה מנהלת החנות, חן, טענה כי היא אינה מוכנה להחזיר לי את כספי והמקסימום שהיא מוכנה הוא להחליף לי את הכוס, גם לכוס שהיא הציעה לי היה ריח זהה לכוס שהחזרתי, סרבתי לקבל את המוצר הפגום ודרשתי את כספי חזרה, היא סירבה בשנית ואמרה שנהלי החנות אינם מאפשרים זאת, לאחר ששאלתי היכן בדיוק תנאי ההחזרה היא הצביעה לי על הקיר שמולי שם היה צעצוע גדול שהסתיר את התנאים כמעט במלואם. ברשותי תמונה של הצעצוע המסתיר את השלט וכן הכוס הפגומה. אודה לכם על עזרתכם.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • כוס פגומה
      עו"ד יקי רנד | 29/03/2009 10:13

      במידה ומדובר בכוס פגומה, אזי, זכותך לדרוש החלפת המוצר במוצר תקין או השבת כספך. שלט מדיניות החזרת טובין צריך להיות מוצב במקום נראה לעין ובולט, ולא מוסתר. אם מדובר במקום מוסתר, החנות איננה יכולה להסתמך על התנאים המצויים בשלט.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק