| אני מבין שמדובר בעסקה אשר נתבצעה באולם תצוגה, ועל כן אין כל משמעות לתקופת ה-14 יום אשר קבועה בחוק.
השאלה היא האם סופק לך מוצר פגום ואם כן, מה החובה המוטלת על הספק בנוגע לכך.
להערכתי, אם מדובר בפגם כה ניכר אשר נתגלה זמן קצר לאחר המכירה, על הספק לתקן הספה או להחליפה לחדשה או להשיב לך את כספך.
אגב, העובדה כי לא ניתנה תעודת אחריות מפתיעה, שכן אומנם מדובר ברהיט, אך העובדה כי קיים מנגנון חשמלי מובנה בספה, מצריך לפי דעתי אחריות לספה, לפחות ככל שהיא נוגעת למנגנון החשמלי.
במידה והספק לא פועל בהתאם לאמור לעיל, ניתן לבטל ההמחאות בטענת "כשלון תמורה".
|