אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תביעות קטנות

  • תביעות קטנות
    דוד | 23/02/2009 10:06

    שלום! לפני כשבוע נסעתי לתקן את המכשיר הסלולארי שלי (שהיו לו הפרעות בקליטה) אצל חברת הסלולאר. הנציג לקח את המכשיר לבדיקה ראשונית(שבה החברה אמורה לאמוד את הבעיה ולאחר מכן לשאול את הלקוח אם לתקן או לא ומהיא העלות,ע"פ דברי הנציג). כשהוא חזר עם המכשיר ועם הדוח על הבעיה והעלות של התיקון העדפתי שלא לתקן את המכשיר אצלם ולקחת אותו למעבדה פרטית.. הבעיה הגדולה,וכאן זה מתחיל, היא שהציג,תוך כדי בדיקת המכשיר,מחק את כל רשימת אנשי הקשר שהייתה בפלאפון. אני חייב לציין שכל העבודה שלי תלויה ברשימה הזאת,אני עצמאי ותלוי מאוד מאוד באנשי הקשר שהיו שם, אלו חברות, סוחרים,אנשי מכירות ואנשים שאני עובד איתם(היו שם מעל 450 מספרים שחיוניים לי מאוד לצרכי עבודה).כמובן שהקמתי צעקות בחברה ודרשתי לדבר מיד עם מישהו בכיר יותר,אך הנציג ש"טיפל" בי הגיב בצורה כל כך אפאתית ואמר ש"אין מה לעשות", "טעיתי,נו מה קרה.." ואין אפשרות לדבר עם המנהל. גם בתגובה לאיומים שאני יעזוב את החברה,הוא אמר ש-"אין שום בעיה, אתה יכול לעזוב , רק תחכה כמה חודשים שההתחייבות שלך תסתיים או שתשלם קנס".. מיותר לציין שיצאתי משם בבושת פנים ובכעס שאי אפשר לתאר. דבר זה פגע מאוד בעבודתי.החברה, לבקשתי, הוציאה לי תדפיס של כל השיחות שביצעתי ב3 חודשים האחרונים ונתנה לי מספר שעות שיחה ללא תשלום כדי שאוכל להתקשר למספרים אלו בחזרה ולבדוק מי הם..(מרוב יאוש אפילו בזה לא השתמשתי..) ברור שנזק זה הוא בלתי הפיך לחלוטין..! מלבד עוגמת הנפש הנוראית. ברצוני לשאול אם ישנה אפשרות לתבוע את חברת הסלולאר בגין מקרה זה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק