אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תביעה נגד חברת צברתיירות ונופש

  • תביעה נגד חברת צברתיירות ונופש
    חן | 15/02/2009 09:37

    שלום, אני נמצאת רגע לפני הגשת כתב תביעה לתביעות קטנות, אשמח לקבל ייעוץ ו הכוונה לגבי בעייתי עם חברת צבר, אין אני בטוחה לגבי דרישתי מהתביעה, הסכום והפיצוי, והאם בכלל יש לי סיבה לפנות לתביעה קטנה בתאריך 5/11/08 הזמנתי זוג כרטיסי טיסה לתאילנד, הכוללים טיסות פנים ובית מלון, את ההזמנה ביצעתי עם שני זוגות נוספים. כאשר עבורי ועבור אשתי זהו אמור היה להיות טיול ירח דבש. כל זוג שילם על כרטיסיו. אני שילמתי עבור זוג כרטיסים 12,500 ₪ במזומן. בתאריך 21/12/08, בעקבות פטירתו הפתאומית של סבי, נאלצתי שלא מרצוני לבטל את העסקה. אורית, הינה נציגת השירות בסניף צבר חיפה, אשר טיפלה בנו מתחילת ההזמנה. עם ביטול הכרטיס, חישבה אורית את דמי הביטול אשר עלי לספוג בגין ביטול העסקה. נקבע על פיה כי בעבור ביטול כל העסקה אקנס בסכום של ארבע מאות $ לזוג, כשערך הדולר דאז עמד על 3.8, בנוסף הובטח לי כי את שארית הסכום (10,980 ₪) אקבל עד מקסימום שלושים יום מרגע הביטול דהיינו עד תאריך 19.1.09. בתאריך 20.1.09, שוחחתי טלפונית עם אורית, כשברצוני להתעדכן לגבי ההחזר הכספי. בשיחה זו נוכחתי לגלות כי כספי הפך להיות ללא ידעתי, כעירבון לחובו של שותפנו לטיול, קובי אזוט, אשר טס לטיול והותיר אחריו חוב. שאלתי את אורית על פשר הדבר, וציינתי בפניה שאין כל קשר ביני לבינו, הוא אחראי לשלם את חובו ואני את הטיול שילמתי במלואו במזומן, שכן אין לי כל קשר לעניינו הכלכלים של קובי, הייתכן שאני אהיה עירבון מבלי ידעתי על אדם שאין לי קשר אליו בחיי. פתאום באותה השיחה החלה אורית לגמגם וטענה שאני לא עירבון, "פשוט כשהוא ישלם תקבל את הכסף". אורית הבטיחה שתבדוק את הנושא ותחזור אלי עם תשובות, אך לשווא, אורית לא שבה עם תשובות. בתאריך 22.1.09, שוב שוחחתי טלפונית עם אורית, לטענתה החברה רשאית להחזיר את כספי עד ארבעים וחמש יום ולא שלושים יום כפי שנאמר תחילה. מבדיקה שערכתי דרך אתר האינטרנט של החברה נוכחתי לגלות כי הדבר אכן אמת, והחברה רשאית להחזיר את כספי הביטול עד 45 יום, כלומר עד תאריך 2.2.09, המתנתי לתאריך החדש בסבלנות. בתאריך 2.2.09, נאלצתי שוב להתקשר לאורית, כשזו צוחקת בטלפון ובזלזול אומרת: "מה אתה לחוץ, את הכסף תקבל". בתאריך 8.2.09 נאלצתי להתקשר שוב לחברת צבר, מיד עם שאלתי בנושא הכסף, אורית הרימה את קולה ודרשה שאפסיק להתקשר ועם הגעת הכסף, היא תיצור עימנו קשר. אני, שעייפתי מלרדוף ולהתחנן עבור קבלת הכסף, ביקשתי לשוחח עם מנהל סניף חיפה, בשיחה נוספת שהוצאתי אל מנהל הסניף, ביקשתי בצורה מנומסת לקבל תשובות לגבי היחס הנוראי וההחזר הכספי, מנהל הסניף, הבטיח שהכסף יגיע עד יום רביעי 11.2.09, ואמר: "יום לאחר הבחירות לראשות הממשלה תגיע לסניף ותיקח את הכסף, הוא כבר יהיה פה". הסכמתי להמתין מספר ימים נוספים. בתאריך 11.2.09, חמישים וארבע יום לאחר ביטול הכרטיס, נאלצתי שוב להתקשר לחברת צבר, נציגה בשם מורן, ענתה לשיחתי. את השיחה פתחתי עם הצגת שמי, מורן, שאיננה טיפלה בי לפני כן, מיד ידעה על המקרה שלי. הודעתי לה שאני מגיע תוך שעה לקחת את הכסף, כפי שהובטח לי באופן אישי ממנהל הסניף וביקשתי לדעת שהוא אכן נמצא בסניף, על מנת שלא אגיע לשווא. בכעס וקול רם הסבירה מורן: "הכסף לא פה". בתאריך 13.2.09 שוב ענתה לשיחתי מורן, ביקשתי להתעדכן לגבי ההחזר, מורן אמרה: "הכסף לא הגיע, רוצה שאני אבדוק מה איתו?" מרגע זה השיחה הפכה לקולנית יותר ויותר מבחינת שני הצדדים, מורן מצידה, עושה את עבודתה, אך אני כאדם סבלני מוצא את עצמי כלקוח שמנסים לרמוס על ידי תשובות ויחס מזלזל. נראה כי חברת צבר לא מתעסקת כלל בבעייתי וזאת בעקבות תשובות סוטרות בכל פעם שאני מתקשר, שמעתי שהשיק נמצע בסניף אך לא חתום, וכעבור יום אמרו לי השיק טרם הגיע. פעם אחרת אמרו לי השיק כבר יצא מתל אביב וכעבור מס שעות שוחחתי עם נציגה אחרת שבדקה ואמרה השיק לא יצא מתל אביב. העליתי בפני מורן את הטענות הללו, וציינתי כי אין בכוונתי לשתוק על הסיטואציה המביכה, בה אני מתחנן לקבל את כספי. עם השמע הדבר מורן אמרה: "אל תאיים" ומיד ניתקה את הטלפון בפניי. כעבור מספר דקות, שוב התקשרתי אל הסניף ובשיחה נוספת שביצעתי אל מנהל צבר חיפה, מיד עם הצגת שמי הוא צעק עלי שלא אאיים בתביעה ובנזק על גופו, שאין אני מפחיד אותו, ושאת כספי לא אקבל כי הוא טרם נמצא בסניף, לאחר מכן טרק את הטלפון בפני. אני שכלל לא איימתי על גופו, אלא על שימוש בבית משפט כפתרון לבעיה, נהפכתי לתוקף ואדם אלים מפי מנהל הסניף. כעבור שעה התקשרתי שוב אל מנהל הסניף והודעתי לו: "אבקש לקבל את כספי עד יום ראשון 15.2.09,שכן יהיה זה חמישים ושמונה יום מביטול העסקה. וכן, ציינתי כי אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש, מנהל הסניף שוב טרח לצחוק ולזלזל כשאמר תכף אחזור עם תשובה, אך לצערי עד רגע זה לא קיבלתי תשובות , ויתרה מכך עד כה ההחזר הכספי לא הועבר אלי, לכן, נאלצתי להיעזר בהלוואה מבני משפחתי עד שחברת צבר יחליטו שהתעללו בנו מספיק וישיבו את כספנו חזרה. חשוב לי לציין כי בעקבות תשובות סוטרות במהלך הימים, אין אני יודע בוודאות מהו הסכום שהחברה אכן מתכוונת לגבות כדמי ביטול. כעת, אני דורש מחברת צבר, שתחזיר לי מלוא כספי, כלומר 12,500 ₪ ואף יתרה מכך, פיצוי בגין מקרה ארוך, מייגע ומשפיל.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני ביטוח 25/04/2024 | 15:09 האם הצתה של רכב ע''י ילד קטן מזכה ב... האם חברת ביטוח יכוחה לדחות תביעה של רכב שנשרף  בטענה ששרפת רכב שבוצעה ע''י ילד קטן הרי היא כ...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 25/04/2024 | 14:37 סחר מרחוק השאלה בנושא סחר מרחוקקניה באינטרנטבאמצעי תווי קניהיש פטור מהחזר כספי?ניתן לתת רק זיכוי?
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 24/04/2024 | 23:55 אחריות המוכר vs. תחזוקת הקונה שלום,האם בשנות האחריות (אחרי שנות הבדק), אי טיפול בדירה לפי הוראות התחזוקה והשימוש בחוברת שנמסרה ...
  • פורום ביטוח לאומי 24/04/2024 | 23:44 נכות כללית בזמן מאסר שלום האם ממשיכים לקבל בצורה רגילה נכות כללית בזמן מאסר מבלי לעדכן כלום בביטוח לאומי.מפסיק לעבוד ו...
  • פורום דיני עבודה 24/04/2024 | 12:35 aaaa aaaa
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק