| שלום
בתקופת מעבר המיספרים, חברת פרטנר נתנה הטבה למי שרכש מכשיר דור 3 : מספר חינם ללא מגבלה, ליעד ניבחר למשך שנה שלמה.
ההטבה ניתנה במשך 7 חודשים, אך הנהלת פרטנר החליטה להפסיק את ההטבה ולהגביל את השימוש בחמשת החודשים הנותרים ל-500 דקות.
בחברה לא מכחישים שניתנה הבטחה, אך לטענתם היה בפרסומים גם הערה שהחברה רשאית אחרי חצי שנה להגביל את החופש ל-500 דקות וכך עשתה.
לא זכור לי דבר כזה, ובודאי שנציגת המכירות לא הדגישה דבר זה בפני.
הצגתי בפניהם כתבה עיתונאית מהעתון The Marker המציגה את ההצעה של פרטנר בצורה חד משמעית. הקישור להלן:
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?log=tag&ElementId=ad20071119_98068
מבחינתי, הטבה זו הביאה לסגירת העסקה.
ניצלתי את ההטבה בכ-40 שעות בחודש.
הצעתי לפרטנר לסגור את העניין בכך שאגביל את עצמי ל-2400 דקות מתוך 43200 דקות בחודש.
לאחר פניה למנכל פרטנר, הסכימו בחברה לתת לי 1000 דקות חינם. למה? ככה.
יש לציין שלחברה אין שום מסמך על העיסקה הזו.
הצעתי שיראו לי (במייל, בפקס, בדואר) איזה שהוא פרסום המחזק את טענתם שהדבר היה מפורסם. נענתי בשלילה - או שאין להם, או שלא היה מעולם.
על מה אני יכול לתבוע אותם?
האם על 1400 דקות שנימנעות ממני? 1400*49=686 ש"ח לחודש * 5 חודשים => 3430 ש"ח?
או משהוא אחר?
בתודה יהודה
הודעת מערכת: לקריאה אודות הפרת חוזה >>
|