| שלום שמי שרית אני לקוחה של חברת פלאפון מזה שנים רבות, בתאריך 11/07 רכשתי מכשיר נוסף של פלאפון במסגרת המבצע מכשיר דור 3 + LCD עד היום,לאחר כחצי שנה, לא קיבלתי את הטלוויזיה.השבוע קיבלתי טלפון מנציג בשם רונן, שלאחר מכן התברר כ"מנהל בכיר בפלאפון", שהודיע לי שהמבצע כבר נגמר ואת הטלוויזיה אני לא אקבל וכל זאת בטענה שהיה לי פיגור בתשלום, ואם אני מעוניינת הם ישנו לי מסלול שיתאים לי,דרשתי לדעת מה עם החצי שנה ששילמתי על מוצר שלא קיבלתי,אם אני יקבל החזר או פיצויי כלשהו ותשובתו הייתה חד משמעית,זה מה שיש רוצה או לא?? ראוי לציין שיש לי כל חודש פיגור של שבועיים-שלושה בתשלום החשבונית אבל בסופו של עניין אני משלמת את חובתי אם כי בפיגור.עניין הפיגור נמשך כבר למעלה בשנה וגם בזמן צירופיי לחברת פלאפון עם מנוי נוסף,הייתי בחוב שהיה ידוע לנציג פלאפון מה שלא הפריע לו למכור לי את המבצע.שאלתי היא אם יש לי עילה לתביעה ואם כדאי לי ללכת איתם "עד הסוף" ולא לוותר?
|