אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

חוזה עם חברת תקשורת סלולארית

  • חברת פלאפון...
    שרית | 09/06/2008 01:05

    שלום שמי שרית אני לקוחה של חברת פלאפון מזה שנים רבות, בתאריך 11/07 רכשתי מכשיר נוסף של פלאפון במסגרת המבצע מכשיר דור 3 + LCD עד היום,לאחר כחצי שנה, לא קיבלתי את הטלוויזיה.השבוע קיבלתי טלפון מנציג בשם רונן, שלאחר מכן התברר כ"מנהל בכיר בפלאפון", שהודיע לי שהמבצע כבר נגמר ואת הטלוויזיה אני לא אקבל וכל זאת בטענה שהיה לי פיגור בתשלום, ואם אני מעוניינת הם ישנו לי מסלול שיתאים לי,דרשתי לדעת מה עם החצי שנה ששילמתי על מוצר שלא קיבלתי,אם אני יקבל החזר או פיצויי כלשהו ותשובתו הייתה חד משמעית,זה מה שיש רוצה או לא?? ראוי לציין שיש לי כל חודש פיגור של שבועיים-שלושה בתשלום החשבונית אבל בסופו של עניין אני משלמת את חובתי אם כי בפיגור.עניין הפיגור נמשך כבר למעלה בשנה וגם בזמן צירופיי לחברת פלאפון עם מנוי נוסף,הייתי בחוב שהיה ידוע לנציג פלאפון מה שלא הפריע לו למכור לי את המבצע.שאלתי היא אם יש לי עילה לתביעה ואם כדאי לי ללכת איתם "עד הסוף" ולא לוותר?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • חוזה עם חברת תקשורת סלולארית
      ד"ר ויסמן יובל, עו"ד | 10/06/2008 17:40

      שרית שלום ! ראשית אני מציע לך לא להתלהב - "האם ללכת איתם "עד הסוף" לא ברור לי עד הסוף של מי. את חושבת שהם באמת סופרים אותך? שנית אני מניח שכאשר התקשרת בעסקה הוצג לך הסכם . מה שקובע אלו תנאי ההסכם. אם כתוב בהסכם שמי שמפגר בתשלומים לא זכאי לקבל את ה LCD אזי את לא זכאית. אם אין התיחסות לפיגורים בתשלום יתכן מאוד שתוכלי לדרוש את קבלת המוצר שהובטח לך באמצעות הגשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. זיכרי שעלייך להוכיח את טענותייך. לא מספיק לציין "הבטיחו לי". בהצלחה ד"ר יובל ויסמן, עו"ד מנהל פורום דיני חוזים

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • יובל שלום!
        שרית | 13/06/2008 23:09

        העיניין הוא שהם ידעו על מצב התשלומים שלי שהם בפיגור ובכל זאת צירפו אותי לחבילה,וגם אם לפי החוזה אני לא זכאית בסופו של דבר,הרי שילמתי חצי שנה על החבילה הזאת אז לא מגיע לי החזר? כי שורה תחתונה שילמתי על מוצר שלא קיבלתי....

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק